Paste la cuptor

5 Aug

Pentru ca sunt mari reduceri pe site-ul http://www.yena.ro/tava-yena-mijotex-oval, am achizitionat cateva vase si bineinteles ca am vrut sa le incerc. Am facut penne siciliene si le-am pregatit intr-un vas oval Mijotex de 4 l. In curand o sa mai postez si alte preparate preagatite in noile mele vase.

IMG_0018

IMG_0023
Ce ai nevoie
1 piept mare de pui
400 g penne
400 g ciuperci
250 g mozzarella sau cascaval

300 ml smantana
400 ml suc de rosii
2 linguri pasta de tomate
2 linguri ulei
putin unt pentru uns vasul
oregano
sare
piper

Cum prepari
1. Mai intai am pus pennele la fiet in apa fierbinte cu sare si le-am lasat 10 minute. Le-am pus intr-o strecuratoare mare si le-am clatit in apa rece.

IMG_0005
2. Am spalat pieptul de pui si l-am taiat fasii subtiri. Am incins uleiul intr-o tigaie mai mare si am pus carnea. Am lasat-o pana s-a albit.

IMG_0001

IMG_0003
3. Am adaugat ciupercile spalate si taiate fasii si am lasat pana cand a scazut zeama lasata de ciuperci.

IMG_0002

IMG_0004
4. Am adaugat peste carne si ciuperci smantana, sucul de rosii, pasta de tomate, am amestecat, dupa care am condimentat cu sare, piper si o jumatate de lingurita de oregano uscat. Am lasat sa fiarba, la foc mic, circa 5 minute.

IMG_0006
5. Am pus pennele peste sos, am amestecat si le-am pus in vasul uns cu unt. Am ras cascavalul deasupra si le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru circa 30 de minute, la foc mic.

IMG_0008

IMG_0007

IMG_0009

IMG_0010

IMG_0020

2 Răspunsuri to “Paste la cuptor”

  1. Bogdan 22 Octombrie 2014 la 11:14 #

    Folosim smantana pentru gatit?

Lasă un răspuns

