Pizza cu sunca si ciuperci

17 Iul

Oare cui nu-i place pizza? La mine in casa se mananca foarte des. Aluatul pe care il pregatesc eu imi place foarte mult.

IMG_0010
Ce ai nevoie
Pentru blat
250 ml apa
25 g drojdie
6 linguri ulei de masline
500 g faina
½ lingurita cu sare
Pentru sos
4 linguri pasta de tomate
250 ml apa
1 lingurita zahar
½ lingurita oregano uscat de la Kotanyi
½ lingurita busuioc uscat de la Kotanyi
1 varf de cutit de chilli de la Kotanyi
sare
Pentru topping
2 cutii mici ciuperci conservate
300 g sunca de pui
100 g masline
2 ardei grasi potriviti
100 g parmezan
oregano de la Kotanyi

Cum prepari
1. Mai intai am pregatit aluatul. Am amestecat apa calduta cu drojdia, am adaugat sarea, uleiul de masline si faina treptat. Am framantat un aluat nu foarte tare. Am acoperit vasul cu un capac si l-am lasat sa creasca la frigider. Eu l-am framantat dimineata si am copt pizza seara. Este indicat sa stea la frigider 12 ore.

IMG_0001
2. Pentru sos, am dizolvat pasta de tomate in apa, am pus restul ingredientelor si am lasat sa fiarba, la foc foarte mic, pana s-a ingrosat, dar nu foarte tare. Nu am cronometrat, dar cred ca circa 10-15 minute.

IMG_0002
3. Aluatul l-am framantat putin si l-am lasat circa 10 minute in bucatarie, dupa care l-am impartit in trei.
4. Am taiat sunca fasii subtiri, am scos samburii la masline, am scurs ciupercile de zeama si am taiat ardeii fasii.

IMG_0003
5. Am intins o foaie din aluat si am asezat-o intr-o tava de 28×30 cm unsa cu ulei. Am uns-o cu 3 linguri de sos, am pus jumatate din sunca, jumatate din ciuperci, ardei si masline. Am presarat oregano de la Kotanyi si dupa aceea jumatate din parmezan.

IMG_0004

IMG_0005

IMG_0006

IMG_0007
6. Am introdus tava in cuptorul incins pentru 25-30 de minute. Am procedat la fel si cu restul ingredientelor. A treia parte de aluat am pus-o intr/o punga si am introdus-o in congelator. Mi-au iesit doua tavi de pizza.

IMG_0008
7. Am taiat pizza bucati, am pus sos si am servit-o.

8 Răspunsuri to “Pizza cu sunca si ciuperci”

  1. Monica 17 Iulie 2013 la 11:44 #

    O sa incerc si eu asa cu aluatul, cu cele 12 ore, la rece ! Frumoasa prezentarea ! Multumim de reteta !

    • retetelemarianei 17 Iulie 2013 la 14:07 #

      Buna Monica. Mie imi plac prezentarile fara prea mult decor. Rolul principal il are mancarea. O sa-ti placa aluatul. Pup

  2. Dea 17 Iulie 2013 la 13:38 #

    Buna pizza!!

  3. Lubita 17 Iulie 2013 la 14:20 #

    Imi place pizza cu orice,inclusiv cu fructe de mare;am facut si eu in weekend pentru ca tot era urat afara si am adunat toate resturile din frigider;a iesit o nebunie!!
    Pup si o zi buna in continuare!!

  4. anca 17 Iulie 2013 la 14:35 #

    buna Mariana intrasem cu intentia sa te intreb daca pot face pizza cu aluat BELLA foetaj si cand colo vad reteta ta de pizza ca sa vezi ca nimic nu e intamplator bineinteles ca o sa incerc varianta ta dar totusi cand ai timp trimite un raspuns…..pentru lenesa de mine
    se poate cu aluat gata facut?
    MULTUMESC

    • retetelemarianei 17 Iulie 2013 la 14:41 #

      Buna Anca. Iubita, nu-ti ia mult timp sa-l pregatesti, este fabulos. Daca nu ai timp, poti sa faci blatul din felii de paine inmuiate in lapte amestecat cu ou. Cand se coace nu se vede ca este paine. Poti sa faci si cu blat cumparat, dar mie personal ala nu-mi place. Pup

  5. anca 18 Iulie 2013 la 11:38 #

    ai dreptate!am facut cu aluat cumparat si nu a iesit buna!
    o sa fac ca tine data viitoare
    multumesc

Lasă un răspuns

