Desert cu fulgi de porumb si caramel

12 Iul

Un desert care se face foarte repede si este foarte gustos.

IMG_3111Ce ai nevoie
2 cani zahar
4 oua
1 pachet margarina
400-450 g fulgi de porumb
2 lingurite esenta de cafea

Cum prepari
1. Am pus intr-o cratita de aluminiu o cana de zahar la caramelizat, iar ouale le-am batut cu margarina moale si restul de zahar.
2. Cand zaharul s-a caramelizat, am adaugat compozitia cu oua si margarina si am amestecat continuu. Am lasat pe foc pana totul s-a omogenizat, dar am amestecat continuu si la final am adaugat esenta de cafea. Am oprit focul.
3. Am sfaramat putin fulgii de porumb, i-am adaugat peste crema de caramel si am amestecat usor pana s-au incorporat in crema.

IMG_3099

IMG_3100
4. Am uns o tava cu apa si am pus compozitia cu fulgi. Am intins-o bine, am pasat si am nivelat. Am dat la rece pana s-a intarit, dupa care am taiat-o patratele. O poti taia si bastonase.

IMG_3110

7 Răspunsuri to “Desert cu fulgi de porumb si caramel”

  1. Dea 12 Iulie 2013 la 13:18 #

    Tare bun!!

  2. miluka36 13 Iulie 2013 la 15:37 #

    Arata supeeeer!vreau sa incerc reteta.
    Te pupic dulce,dulce, scumpa Mariana!

  3. Raluca 12 Noiembrie 2013 la 15:32 #

    L-am incercat. Bun desert! ne-a placut mult!!!! Multumesc

  4. Adina 8 Decembrie 2015 la 15:18 #

    Se poate pune unt in loc de margarina ? Nu inteleg de ce lumea mai foloseste margarina…

    • retetelemarianei 9 Decembrie 2015 la 08:06 #

      Buna Adina. Da poti folosi unt, dar o sa schimbe putin consistenta. O zi buna

Lasă un răspuns

