Mancarica cu fasole galbena si carne de porc

8 Iul

Este o mancare pe care o poti prepara cu ce fel de carne doresti. Eu am avut de porc. Este foarte buna si fara carne, dar ai mei sunt carnivori.

IMG_5165
Ce-ti trebuie
750 g pulpa de porc
1 kg fasole galbena
3 cepe
2 morcovi potriviti
3-4 linguri pasta de tomate
1 praf de nucsoara
3 linguri ulei
sare
piper
marar

Cum prepari
1. Am spalat carnea, am taiat-o cubulete si am pus-o la scurs. Am pus uleiul la incins in cratita in care am facut mancarea. Am pus carnea la prajit, amestecand din cand in cand. In momentul in care s-a prajit putin am adaugat ceapa taiata julien si morcovii taiati rondele.

IMG_5148
2. Am lasat sa se inmoaie putin legumele si am acoperit totul cu apa. Am lasat sa fiarba pana cand carnea si legumele erau aproape fierte. Am pus fasolea curatata si rupta bucati si am mai lasat sa fiarba 15 minute. Am condimentat cu nucsoara, sare si piper, dupa gust.

IMG_5149

IMG_5159
3. Am adaugat pasta de tomate si am lasat sa fiarba 10 minute. Am oprit focul si am pus mararul tocat.

IMG_5160
4. Am servit-o calda, cu castraveti murati. Mie imi place sa o mananc cu mamaliga. Pare ciudat, dar asa imi place sa o mananc. Puteti si voi sa incercati sa o mancati cu mamaliguta.

4 Răspunsuri to “Mancarica cu fasole galbena si carne de porc”

  1. Lubita 9 Iulie 2013 la 16:25 #

    Da,da e foarte buna;si mie tot cu mamaliguta-mi place iar deasupra pun si un catel de usturoi pisat.mmm,o bunatate!!

  2. florentina 15 Iunie 2014 la 13:14 #

    Tu esti o maestra a bucatariei, pentru ca eu am o reteta de prajitura,care este delicioasa.Te pup si la cat mai multe retete delicioase!

    • retetelemarianei 16 Iunie 2014 la 08:17 #

      Multumesc Florentina. Este prea mult spus maestru. Este pasiune. Te pup dulce!

  3. Guset miron 28 Octombrie 2016 la 15:37 #

    este o reteta buna

Lasă un răspuns

