Supa deasa de rosii

26 Iun

Este cald si o supa rece de rosii ar fi binevenita. Si calda este delicioasa, cu paine prajita si ardei iute. Eu vara o prepar destul de des si va sfatuiesc si pe voi sa o incercati.

IMG_2716
Ce ai nevoie
2 cepe mici
½ telina mica
1 radacina pastarnac
1 ardei gras verde
1 ardei gras rosu
2 morcovi mici
1 legatura patrunjel
10 rosii potrivite coapte bine
2 lingurite orez
3-4 linguri de ulei
sare

Cum prepari
Am curatat zarzavaturile si le-am spalat.

IMG_2696

Am tocat ceapa marunt, ardeii cubulete, iar radacinoasele le-am dat pe razatoare. Le-am pus la calit (in oala in care am preparat supa) in uleiul incins.

IMG_2697
Cand s-au inmuiat legumele am adaugat 3 litri de apa. Am lasat sa fiarba pana cand legumele au fiert bine. Am mai completat cu putina apa calda şi am pus orezul.

IMG_2698
Am adaugat rosiile date pe razatoarea mare si am mai lasat sa fiarba 15-20 de minute. Poţi decoji rosiile inainte si sa le tai cubulete. Mie imi este mai usor asa. Am pus sare, dupa gust.

IMG_2700

IMG_2701
Am oprit focul, am pus patrunjelul tocat marunt si am acoperit oala cu un capac.

IMG_2709

Lasă un răspuns

