Semifreddo de cacao

21 Iun

Este foarte cald afara si m-am gandit sa va racoresc. Acest semifreddo cu cacao se face usor si cu siguranta papilele gustative vor fi incantate.

IMG_0013

 

Ce ai nevoie
500 ml frisca lichida
380 ml lapte condensat
4 linguri cacao
100 ml lapte rece
1 lingurita esenta de rom

Cum prepari
Am dizolvat pudra de cacao in lapte si am amestecat-o cu laptele condensat. Am adaugat si esenta de rom si am omogenizat.

IMG_0006

IMG_0007
Am batut cu mixerul frisca tare si am adaugat treptat compozitia de lapte condensat si cacao, mixand, la viteza mica, cateva minute. Cand amestecul a devenit consistent si omogen, am oprit mixerul.

IMG_0008
Am pus compozitia in forme de silicon in forma de floare. Pentru ca am facut destul de multa compozitie am pus si in forme de briose din silicon.

IMG_0009

IMG_0010
Am introdus formele de silicon la congelator pentru circa 4-5 ore. Cand am servit semiffredo, l- am scos din forme, le-am presarat cu pudra de cacao si am servit.

Lasă un răspuns

