Tortilla cu cartofi

19 Iun

O reteta mexicana pe care o pregatim si noi, romanii, destul de des. Tortilla o poti face si cu alte legume, cu carne de pui… Este delicioasa si o recomand cu drag.

IMG_0066

IMG_0068
Ce ai nevoie
1 kg cartofi
200 g kaizer
200 g cascaval
2 cepe potrivite
1 ardei gras verde
2 linguri ulei
6 ouă
sare
piper
patrunjel verde pentru decor

Cum prepari
Am curatat cartofii de coaja, i-am spalat bine, i-am taiat cubuleţe si i-am pus la fiert în apă cu sare. Cand s-au fiert, i-am scurs bine.

IMG_0055
Am curatat ceapa, am taiat-o julien si am calit-o in uleiul incins impreună cu kaizerul taiat fasii. Am adaugat ardeiul taiat fasii si am mai lasat cinci minute.

IMG_0057

IMG_0058
Am batut ouale ca pentru omleta, am adaugat 150 g caşcaval dat pe razatoarea mare, sare şi piper, dupa gust.

IMG_0060
Am uns cu ulei un vas rotund, am pus cartofii si ceapa cu kaizerul si ardeiul, am amestecat usor si deasupra am turnat ouale cu cascavalul. Am presarat restul de cascaval dat pe razatoare si am introdus vasul in cuptorul preincalzit si am lasat pana s-a legat si s-a rumenit frumos.

IMG_0059

IMG_0061

IMG_0063

2 Răspunsuri to “Tortilla cu cartofi”

  1. radu 20 Iunie 2013 la 08:59 #

    va urmaresc cu mult interes toate retetele pe care ni le destainuiti,pe foarte multe le-am pus in practica,pe altele le cunosteam si eu,Sunt barbat dar pentru mine bucataria e un hoby,de multe ori imi incant musafirii cu preparate diversificate.Va multumesc pt.retetele postate.Va urez sanatate si sarutari de maini.

    • retetelemarianei 20 Iunie 2013 la 11:37 #

      Buna Radu. Multumesc mult pentru aprecieri si ma bucur mult ca iti place sa gatesti. Stii cum se spune, cei mai buni bucatari sunt barbatii. Sau nu? Sanatate si numai bine.

Lasă un răspuns

