Tochitura ardeleneasca

6 Iun

Reteta ”Tochitura ardeleneasca” face parte din proiectul “Descopera traditiile culinare romanesti” derulat de agentia de relatii publice, Russenart Communications în parteneriat cu brandul Arpis.
Reteta a fost primita de la Castelul Printul Vanator si Dracula, Turda, Jud. Cluj (Ardeal), a fost preparata de bucatarii restaurantului Casa Oprescu (Parcul Tineretului) si poate fi degustata în cadrul restaurantului, la un pret promotional.

Din luna martie, derularea activitatilor din cadrul proiectului de responsabilitate sociala se realizeaza cu sprijinul partenerului principal al proiectului, brandul premium Arpis, lansat în 1992. Portofoliul de produse Arpis contine faina de malai, faina din grau, gris, otet, ulei etc.

6 web

Ce ai nevoie
230 g ceafa de porc
150 g ulei Arpis
sare
piper
boia de ardei dulce
putin cimbru
3 g usturoi
140 faina de malai Arpis
1 ou
50 g branza de burduf

Cum prepari
Ceafa de porc condimentata cu sare si piper, cimbru si boia se taie bucatele, se caleste bine în uleiul Arpis încins pana cand scade bine. La final se adauga usturoiul si se trage de-o parte.

Se face o mamaliguta buna pe care o asezam pe platou, peste ea punem doua felii din branza de burduf, la mijloc un ochi facut la tigaie si alaturi carnea cu putina grasime lasata prin prajire.

Despre Castelul Printul Vanator si Dracula
Construit si decorat într-un stil ce te duce la granita dintre arhaic si modern, Complexul Turistic CASTELUL PRINTUL VANATOR SI DRACULA, te transpune într-o lume de poveste.
Complexul dispune de camere si apartamente mobilate pastrand caracteristicile perioadei medievale si cuprinde sauna, aer conditionat si parcare privata.
La cerere, complexul organizeaza partide de vanatoare, dar ofera si pachete balneo pentru mai multe tipuri de vizitatori.

Despre proiect
Proiectul “Descopera traditiile culinare romanesti” este derulat de agentia Russenart Comunications în parteneriat cu brandul Arpis, în perioada februarie – decembrie 2013 si este sprijinit de 47 de parteneri media (televiziuni, publicatii tiparite si online, bloguri): 121, Antena 2, Amelie.ro, Autentic Promotion, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Calendar Evenimente, Casa mea, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, Coolinaria, ecuisine.ro, Descopera Romania, Dacic Cool, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastro Media, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, InfoAliment, inoras.ro, jurnaldebucuresti.com, metropotam.ro, Mujer, Pap Tot, ReplicaVedetelor.ro, Restograf, Retete ca la Mama, Retetele Marianei, Romania libera, Romania pozitiva, Senso TV, SMA Studio, stiuunloc.ro, traditionalromanesc.ro, Vacante la tara, MTWebArt, Woman TV.

Retetele traditionale din Ardeal au fost puse la dispozitia proiectului de: Pensiunea Valea Mariilor, Adrian Buzoianu (www.chefbuzu.com), Vila Honor si Castelul Printul Vanator si Dracula.

Mai multe detalii despre proiect pot fi gasite pe blogul http://www.traditiiculinareromanesti.wordpress.com si pe pagina de Facebook http://www.facebook.com/TraditiiCulinareRomanesti .
Proiectul educational ”Descopera traditiile culinare romanesti!” – la 4 luni de la lansare

Peste 600 de materiale de presa publicate si 3 milioane de persoane informate lunar

Peste 600 de materiale de presa despre retetele traditionale romanesti au fost publicate in perioada 1 februarie – 31 mai 2013, in cadrul proiectului de responsabilitate sociala “Descopera traditiile culinare romanesti!”, derulat de agentia Russenart Communications in parteneriat cu Arpis.

Timp de 4 luni au fost transmise 18 campanii de presa catre partenerii media si publicatiile din domeniile culinar, traditie si social, fiind promovate 16 retete traditionale si 11 pensiuni din zonele Bucovina, Dobrogea, Banat si Ardeal.

In perioada 1 februarie – 31 mai 2013, retetele traditionale romanesti promovate au fost preparate de reprezentantii restaurantelor Bucatarasul cel dibaci si Casa Oprescu, precum si de Gelu-Marian Jilavu, Food Manager in cadrul proiectului.

Partenerii care au sustinut proiectul cu retete traditionale romanesti au fost: Cabana Zada, Pensiunea COLLADA, Pensiunea Liliana, Pensiunea Casa dintre Salcii, Pensiunea Cherhana, Pensiunea Select, Hotel Senator, Casa Altringen, Pensiunea Valea Mariilor, Vila Honor, Castelul Printul Vanator si Dracula, Laura Laurentiu (www.retetecalamama.ro) si Adrian Buzoianu (www.chefbuzu.com).

Din luna martie, derularea activitatilor din cadrul proiectului de responsabilitate sociala se realizeaza cu sprijinul partenerului principal al proiectului, brandul premium Arpis, lansat in 1992. Portofoliul de produse Arpis contine faina de malai, faina din grau, gris, otet, ulei etc.

Proiectul “Descopera traditiile culinare romanesti” este derulat de agentia Russenart Comunications in parteneriat cu Arpis, in perioada februarie – noiembrie 2013 si este sprijinit de 48 de parteneri media (televiziuni, publicatii tiparite si online, bloguri): 121, Antena 2, Amelie.ro, Autentic Promotion, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Calendar Evenimente, Casa mea, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, Coolinaria, ecuisine.ro, Descopera Romania, Dacic Cool, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastro Media, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, InfoAliment, inoras.ro, jurnaldebucuresti.com, metropotam.ro, Mujer, Pap Tot, ReplicaVedetelor.ro, Restograf, Retete ca la Mama, Retetele Marianei, Romania libera, Romania pozitiva, Senso TV, SMA Studio, stiuunloc.ro, traditionalromanesc.ro, Vacante la tara, Worldwide Romania, MT WebArt, Woman TV.

Partenerul special al proiectului este ChefBuzu.com.

In cadrul programului “Descopera traditiile culinare romanesti”, 40 de retete vechi sunt obtinute de la pensiuni si mici producatori din cele 9 regiuni istorice ale Romaniei: Bucovina, Dobrogea, Banat, Ardeal, Oltenia, Crisana, Maramures, Moldova si Muntenia.

Timp de 9 luni, retetele traditionale promovate sunt pregatite la restaurante partenere din Bucuresti si pot fi degustate pe durata proiectului, la preturi speciale.

Despre Russenart Communications
Russenart Communications este o agentie de comunicare infiintata in 2008 si condusa de Larisa Toader, in calitate de Director Executiv. Compania se diferentiaza de celelalte agentii de pe piata de comunicare romaneasca prin cateva servicii unice: delegarea unor specialisti de relatii publice seniori care isi desfasoara activitatea de la biroul clientului pe o perioada determinata, consultanti specializati in promovarea start-up-urilor si a brandurilor de lux, consultanta in derularea proiectelor europene, workshop-uri aplicative.

Din 2010, compania a inceput derularea unor proiecte speciale, dedicate unui public avizat: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Targul de Traditie, Cultura si Manufactura Romaneasca, proiectul de responsabilitate sociala ”Descopera traditiile culinare romanesti!”si proiectul educational ”Deserturi de poveste”.

Pentru detalii referitoare la proiect si mai multe informatii accesati http://www.russenart.ro, http://www.traditiiculinareromanesti.ro sau http://www.traditiiculinareromanesti.wordpress.com.

2 Răspunsuri to “Tochitura ardeleneasca”

  1. Lubita 8 Iunie 2013 la 20:35 #

    In sfarsit am intalnit o tochitura fara bulion,rosii,ceapa sau ardei!!!pacat pentru ca asa se pierde traditia!!imi place mult ce aveti in farfurie,o duminica placuta!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: