Papricas de pui

3 Iun

O reteta delicioasa care nu se face greu. Merita sa o incercati!

IMG_0026
Ce ai nevoie
1 kg pulpe pui
2 cepe potrivite
1 ardei gras verde
1 cana smantana
1 lingura faina
2 linguri boia dulce
1 foaie de dafin
3 linguri ulei
sare
piper
1 legatura patrunjel verde
Pentru galuste
1 ou
3 linguri faina
1 lingura ulei
1 lingura apa
1 praf de sare

Cum prepari
1. Am spalat pulpele de pui, le-am curatat de piele si le-am uscat cu prosopae absorbante.

IMG_0001

2. Am pus uleiul la incins si am rumenit usor carnea.

IMG_0002

3. Am adaugat ceapa si ardeiul gras tocate marunt si am lasat pana cand legumele s-au inmuiat usor.

IMG_0003
4. Am pus peste carne si legume boiaua, am amestecat si am lasat un minut. Am acoperit totul cu apa, am pus foaia de dafin si am lasat sa fiarba, la foc mic, pana carnea a fost fiarta.

IMG_0004
5. Intre timp am pregatit galustele. Am batut oul cu un praf de sare, am adaugat apa si uleiul, faina si am batut cu un tel mai mic pana s-a omogenizat.

IMG_0005
6. Am luat cu o lingurita introdusa in sos din compozitia de galuste si le-am pus in sosul care clocotea.

IMG_0006

 

7. Am mai lasat circa 10-15 minute, dupa care am adaugat smantana amestecata cu o lingura de faina si cateva linguri de sos.

IMG_0009
8. Am mai lasat sa dea in cateva clocote, am oprit focul si am pus patrunjelul verde tocat marunt. Este foarte bun cu mamaliguta.

IMG_0011

Lasă un răspuns

