Ciuperci umplute cu afumatura

30 Mai

Am luat din hipermarket felii foarte subtiri de sunca afumata (seamana cu prosciutto) si m-am gandit sa folosesc putine si la compozitia pentru niste ciuperci umplute. Nu mai facusem pana atunci, dar am fost multumita de rezultat si o sa tot mai fac.

IMG_0011
Ce ai nevoie
19-20 de ciuperci potrivite
2 cepe potrivite
150 g felii de sunca cruda afumata
150 g cascaval
ulei
sare
piper



Cum prepari

1. Am scos coditele ciupercilor, le-am spalat foarte bine si le-am pus la scurs. Am tocat marunt ceapa curatata si am calit-o in doua linguri de ulei incins. Am adaugat coditele de la ciuperci tocate marunt si am lasat pana a scazut zeama lasata de acestea.
2. Am pus peste ciuperci si ceapa  fasiile de sunca cruda tocate marunt, sare, piper, dupa gust, am amestecat si am lasat un minut.

IMG_0003
3. Am umplut ciupercile cu compozitia obtinuta, le-am asezat intr-o tava unsa cu putin ulei si am pus deasupra fiecarei ciuperci cate un cubulet de cascaval. Le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru 40 de minute, la foc mic.

IMG_0005

IMG_0007

IMG_0008

2 răspunsuri to “Ciuperci umplute cu afumatura”

  1. Lubita 30 Mai 2013 la 17:18 #

    Ce bunatate a-ti facut!!!

Lasă un răspuns

