Fursecuri cu cacao

28 Mai

O reteta de fursecuri delicioase care se fac usor.

IMG_0079
Ce ai nevoie
200 g unt
200 g zahar
1 lingurita esenta de portocala
2 oua
300 g faina
100 g pudra de cacao
¼ lingurita bircabonat de sodiu
¼ lingurita praf de copt
zahar pudra

Cum prepari
1. Am mixat untul moale cu zaharul pana s-a format spuma. Am adaugat ouale pe rand, mixand bine dupa fiecare.

IMG_0055
2. Faina am amestecat-o cu bicarbonatul, praful de copt si pudra de cacao si am incorporat totul in compozitia de unt.

IMG_0056
3. Am luat cu mana si am format bilute de aluat. Le-am tavalit prin zahar pudra si le-am asezat pe o tava cu hartie de copt, la distanta unele de altele, pentru ca vor creste la copt.

IMG_0057
4. Le-am introdus in cuptorul incins pentru circa 20 de minute. Procedezi la fel pana cand termini tot aluatul. Daca vrei, cand formezi bilutele poti pune in mijloc cate o bucatica de ciocolata.

IMG_0060

Lasă un răspuns

