Rulada cu ness si ciocolata

20 Mai

Rulada mi se pare cel mai usor desert de facut. Poti umple blatul cu gem, diverse creme, branza… Am ales sa pregatesc sambata una cu ness si ciocolata. Buna, dar s-a terminat foarte repede.

IMG_0111
Ce ai nevoie
5 oua
5 linguri zahar
5 linguri faina
1 praf de sare
3 lingurite ness
4-5 linguri crema de ciocolata Finneti
3 linguri fulgi de ciocolata alba

Cum prepari
1. Am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare, am adaugat zaharul si nessul si am mixat pana s-a topit zaharul. Am adaugat galbenusurile treptat, batand bine dupa fiecare. Am presarat toata faina pe suprafata aluatului si am amestecat usor, cu o lingura de lemn, de jos in sus.

IMG_0086
2. Am turnat aluatul intr-o tava de 35×30 cm tapetata cu hartie de copt, am nivelat cat mai uniform si am introdus-o in cuptorul preincalzit pentru 15-20 de minute, pana s-a rumenit usor deasupra. Poti face rulada si in tava mare de aragaz, dar o sa iasa mai subtire.

IMG_0087

IMG_0088
3. Cand blatul a fost gata, am asezat pe masa un prosop umed, am scos blatul cu hartie cu tot. Am desprins cu lama unui cutit blatul de hartie si am uns toata suprafata cu crema de ciocolata moale. Am presarat fulgii de ciocolata alba si am rulat cat mai strans, ajutandu-ma de prosop si hartia de copt.

IMG_0089

IMG_0091
4. Am lasat rulada sa se raceasca, am infasurat-o in hartie si am dat-o la frigider.

Lasă un răspuns

