Salata de paste cu legume si scoici

7 Mai

O salata usoara dupa masa de Sarbatori. Am pregatit-o cu diverse ocazii si toti cei care au mancat-o o pregatesc acum si ei. Merita sa o incerci si o sa vezi cat de buna este.

IMG_2919
Ce ai nevoie
400 g paste in doua culori
1 ardei capia rosu
1 ardei gras verde
2 rosii
2 castraveti cornison
200 g masline fara samburi
300 g carne de scoici
3 catei de usturoi
4 linguri ulei de masline
3 linguri zeama de lamaie
sare
piper

Cum prepari
1. Am pus într-o oala la fiert apa cu o lingurita de sare. Cand a inceput sa fiarba am pus pastele. Le-am lasat 7-8 minute, dupa care le-am pus intr-o strecuratoare, le-am clatit cu apa rece si le-am lasat sa se scurga.

IMG_2909
2. Cat timp pastele fierbeau, am taiat ardeii cubulete, rosiile le-am curatat de seminte si le-am taiat si pe ele cubulete, castravetii si maslinele le-am taiat felii, iar usturoiul l-am tocat marunt.
3. Am pus pastele intr-un vas incapator, am adaugat legumele, maslinele si usturoiul.

IMG_2911
4. Am pus uleiul la incins intr-o tigaie, am pus scoicile spalate bine si scurse. Am lasat cinci minute, pana scade putin zeama lasata de ele. Le-am pus in vasul cu paste si legume. Am condimentat cu sare si piper, am pus zeama de lamaie si am amestecat. Eu am mai pus doua linguri cu ulei de masline.

IMG_2910

IMG_2914

Lasă un răspuns

