Salata romana cu sunca

29 Apr

M-am indragostit de salatele de la Eisberg. De data aceasta am pregatit o Salata Mixta Romana cu sunca si dressing Island, tot de la Eisberg. Mixul de salata romana contine salata iceberg, varza rosie si morcov.

IMG_0042
Ce ai nevoie
280 g Salata Romana de la Eisberg
150 g sunca de pui
2-3 oua
1 ceapa rosie
125 ml Island dressing de la Eisberg
sare
piper

Cum prepari
1. Mai intai am fiert ouale tari, le-am lasat sa se raceasca si le-am curatat de coaja.
2. Am asezat Salata Romana de la Eisberg pe un platou, am pus deasupra sunca taiata fasii, ouale taiate in patru, ceapa taiata rondele, sare si piper, dupa gust.

IMG_0035

IMG_0039
3. Am turnat dressingul Island, am amestecat si am servit salata. Este absolute delicioasa. Sunca o puteti inlocui cu chiftele, cu piept de pui la gratar…

Lasă un răspuns

