Iepurasi aromati

29 Apr

Am primit de la prietenii mei de la www.decorix.ro forma antiaderenta pentru prajitura Iepure 3D si am pregatit doi iepurasi dragalasi. Ii poti pregati pentru masa de Paste sau ii poti face copilului tau nu numai de Paste, ci tot timpul anului. Pe www.decorix.ro gasiti tot felul de minunatii pentru Sarbatorile Pascale.

 

IMG_0019

IMG_0015

Ce ai nevoie
3 oua
100 g zahar
3 linguri ulei
3 linguri smantana
1 cana faina
2 lingurite cacao
½ pliculet praf de copt
1 praf de sare
esenta de portocala

Cum prepari
1. Mai intai am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare, am adaugat zaharul si am batut pana s-a topit.

IMG_0002
2. Separat, am mixat galbenusurile cu uleiul, esenta de portocala si smantana si le-am adaugat treptat peste albusuri.

IMG_0003

IMG_0004

IMG_0005
3. Am pus toata faina odata cernuta cu praful de copt si am amestecat usor, cu o lingura de lemn, de jos in sus.

 

IMG_0007
4. Am desfacut forma de iepuras, am uns-o bine cu ulei si am tapetat-o cu faina.

IMG_0001

IMG_0008
5. Am impartit aluatul in doua. O parte a ramas simpla, iar in cea de-a doua am pus pudra de cacao si am amestecat usor.
6. Am asamblat forma si am turnat aluatul alb. Am asezat forma pe gratarul cuptorului incins si am lasat-o, la foc mic, circa 40-45 de minute.

IMG_0010
7. Am scos forma din cuptor, am lasat sa se racoreasca si am deschis-o usor. Am desprins usor cu un cutit, scos iepurasul si l-am lasat sa se raceasca.

IMG_0012
8. Am procedat la fel si cu aluatul cu cacao. Am presarat iepurasii cu zahar pudra, dar ii si poti glazura cu ciocolata sau decora cu creioane decorative.

Lasă un răspuns

