Salata Mexico

26 Apr

Am descoperit de ceva timp salatele si dressingurile de la Eisberg. Daca nu ai timp, sunt solutia ideala pentru o cina reusita. Le poti combina cu piept de pui, oua, crutoane…, ce ai prin casa.  Mexico Mix contine endivia, frisee, radicchio si porumb boabe. 

IMG_0032

Ce ai nevoie

180 g Mexico Mix de la Eisberg

1 ardei capia rosu mai mare

1 flacon de 250 ml dressing Caesar de la Eisberg

sare

piper

Cum prepari

Mai intai am spalat si curatat ardeiul de seminte si nervuri si i-am taiat cubulete. Am pus dressingul intr-un castronel si l-am amestecat cu ardeii taiati cubulete. Poti folosi si jumatate din cantitatea de dressing.

IMG_0027

IMG_0029Am pus salata Mexico Mix de la Eisberg pe un platou, am condimentat cu sare si piper si am pus deasupra dressingul cu ardei deasupra. Am amestecat si am servit salata. Este absoult delicioasa si iti ia 5 minute ca sa o prepare.

Lasă un răspuns

