Salata de limba cu ciuperci

19 Apr

O salata usor de pregatit pe care o puteti face in weekend.

IMG_0028
Ce ai nevoie
1 kg ciuperci
4 bucati limba de porc mici
5-6 linguri cu varf de maioneza
5 castraveciori murati potriviti
sare
piper

Cum prepari
1. Am spalat bucatile de limba bine si le-am pus la fiert in apa cu sare. Le-am lasat pana cand a intrat bine furculita in ele, le-am scos, le-am lasat sa se racoreasca si le-am curatat cu un cutit de pielita alba.
2. Am spalat bine ciupercile, le-am taiat cubulete si le-am pus la fiert in apa cu sare. Le-am lasat pana s-au inmuiat, dupa care le-am pus intr-o strecuratoare sa se scurga foarte bine si sa se raceasca.

IMG_0003
3. Am tocat limba cubulete si am pus-o intr-un castron. Am adaugat ciupercile scurse si racite si castraveciorii taiati, de asemenea, cubulete si storsi foarte bine de zeama.

IMG_0004

IMG_0005
4. Am adaugat la inceput patru linguri de maioneza, am amestecat si am condimentat cu sare si piper, dupa gust. Pentru ca mai necesita, am mai pus si restul de maioneza. Daca vrei sa fie mai acra, mai adaugi castraveti murati.

IMG_0006
5. Este o salata excelenta si eu am servit-o cu paine prajita. Poti sa incerci si variant cu usturoi, in loc de castraveciori murati. Patru catei mai mari de usturoi sunt suficienti la aceasta cantitate.

IMG_0007

2 răspunsuri to “Salata de limba cu ciuperci”

  1. Maria 19 Aprilie 2013 la 12:38 #

    Am facut Limba cu masline dar in varianta asta nu.E ceva nou si o sa incerc si eu.
    Salatele sunt favoritele fetei.Multumesc !

Lasă un răspuns

