Prajitura de napolitana cu ciocolata de casa

10 Apr

Foarte multe persoane mi-au cerut reteta de ciocolata de casa. Am vazut pe un blog aceasta varianta, am facut cateva modificari si am incercat-o. Delicioasaaaaaaaaaaaa!

IMG_0030
Ce ai nevoie
540 g lapte praf
50 cacao
200 ml apa
340 ml zahar
240 g unt
100 g nuca de cocos
3 foi de napolitana
esenta de rom
esenta de vanilie

Cum prepari
Am pus 200 ml de apa pe foc impreuna cu 340 g zahar. Din momentul in care a inceput sa fiarba, am lasat 6 minute. Am adaugat untul taiat cubulete si am lasat pana s-a omogenizat compozitia.

IMG_0013
Am pus intr-un castron incapator 270 g de lapte praf cernut si nuca de cocos si am amestecat usor. In alt castron am pus pudra de cacao cu 270 g de lapte praf si am amestecat usor.

 

IMG_0012
Am impartit siropul in doua si am pus fiecare parte in castroanele cu lapte praf. In cea de cocos am pus esenta de vanilie, iar in cea de cacao esenta de rom. Am omogenizat foarte bine compozitiile.

IMG_0015

IMG_0016

Am taiat cele 3 foi de napolitana pe jumatate, pe lung. Am asezat pe prima foaie un strat alb, am pus foaie, unul de cacao, foaie, alb, foaie, cacao si la final foaie.

IMG_0017
Am acoperit prajitura in folie de plastic si am introdus-o la frigider pentru cel putin 4 ore.

4 Răspunsuri to “Prajitura de napolitana cu ciocolata de casa”

  1. miluka36 11 Aprilie 2013 la 08:42 #

    Buna Mariana!
    Arata super prajiturica!Am incercat toate retetele tale si am fost f. incantata de rezultate.Esti minunata harnicuta mea!
    O zi frunmoasa cu mult spor!Pup dulce,dulce!

  2. Iri 18 Aprilie 2013 la 15:20 #

    Este superba, am avut ocazia sa gust din aceasta prajitura la targ. Bravo M
    ari. Te iubesc!

Lasă un răspuns

