Bulete de branza

2 Apr

Un aperitiv care se prepara foarte usor si este si foarte gustos. Mai pregatesc bulete si de cartofi cu branza. Sunt la fel de gustoase.

IMG_0028
Ce ai nevoie
500 g branza de vaci
150 g sunca de pui
1 ardei gras rosu
100 g branza de oi
3 oua
6 linguri faina
4 felii de paine
sare
piper
1 lingurita oregano uscat
pesmet
ulei pentru prajit

Cum prepari
1. Am inmuiat painea in apa, am stors-o bine si am pus-o intr-un castron. Am pus branza scursa bine, sunca de pui si ardeiul gras taiate cubulete, branza de oi rasa si am omogenizat.

IMG_0017
2. Am adaugat faina, ouale, piper, dupa gust, si am omogenizat compozitia. Am pus oregano uscat si am amestecat din nou. Am gustat si am pus putina sare.

IMG_0018

IMG_0019
3. Am luat cu lingura din compozitia de branza, am pus pe o farfurie cu pesmet si am format bilute.

IMG_0020
4. Le-am pus in baie de ulei incins si le-am prajit, pe toate partile, la foc mic. Le-am scos pe prosoape absorbante.

IMG_0023

IMG_0024

Lasă un răspuns

