Prajitura cu mascarpone

28 Mar

O prajitura simplu de facut, usoara si delicioasa. Va recomand sa o pregatiti in weekend.

IMG_0043
Ce ai nevoie
Pentru blat
8 oua
8 linguri ulei
1 ½ cana zahar
3 linguri cacao
1 ½ cana faina
Pentru crema
500 g mascarpone
500 g branza de vaci
200 g zahar
1 fiola esenta de vanilie
2 linguri cacao

Cum prepari
1. Pentru blat, am batut albusurile spuma tare cu un praf de sare si zaharul. Am adaugat treptat galbenusurile batute separat cu uleiul, mixand continuu. Am presarat faina cernuta cu pudra de cacao si am amestecat usor, de jos in sus, cu o lingura de lemn.

IMG_0032
2. Am pus aluatul intr-o tava de 28×30 cm unsa si tapetata si am introdus-o in cuptorul preincalzit pentru 45-50 de minute, la foc mic. Am lasat blatul sa se raceasca, dupa care l-am taiat in doua.

IMG_0033

IMG_0034
3. Am mixat branza dulce cu zaharul si esenta de vanilie pana cand zaharul s-a topit. Am pus mascarpone si am omogenizat bine.

IMG_0036
4. Am intins trei sferturi din crema pe prima parte de blat, am acoperit cu a doua parte de blat si deasupra am intins restul de crema. Am presarat cacaua si am dat prajitura la rece pentru doua ore inainte sa o servesc.

IMG_0037

IMG_0038

IMG_0040

4 Răspunsuri to “Prajitura cu mascarpone”

  1. anca 28 Martie 2013 la 15:05 #

    buna mariana
    tocmai intrasem sa caut reteta de varza calita si am dat de aceasta bunatate pe care o voi face sigur dupa ce trece postul.
    mai posteaza si bunatati de post !
    numai bine si sanatate!

  2. miluka36 29 Martie 2013 la 15:42 #

    Salut Mariana!O minunune de prajitura 😆 sigur o incerc duminica 😆
    Spor la tot ce intreprinzi,pup!

Lasă un răspuns

