“Pap tot!”, la Baby Expo!

13 Mar

Dragi mamici, nasici, matusici si bunici, revista “Pap tot!” va invita cu mare drag la lansarea oficiala, care va avea loc la Baby Expo, Bucuresti, in zilele de 14-17 martie.
Va asteptam, cu tot cu piticii vostri, pentru ca vom avea o sumedenie de surprize pentru toate varstele: mere de la Alba ca Zapada, facepainting pentru copilasi poznasi. Eu voi face gati incepand de vineri preparate gustoase si sanatoase si as vrea sa-I implic sip e piticii vostri. Nu vor lipsi clovnii cu baloane si, nu in ultimul rand, multe concursuri cu premii minunate!
Ne gasiti la BabyExpo, la standul “Pap tot!”, intre orele 11.00 si 17.00, in fiecare zi intre 14 si 17 martie!
Vom petrece 4 zile minunate, pe care copiii vostri nu le vor uita.

601217_259153304220254_204466580_n

7 Răspunsuri to ““Pap tot!”, la Baby Expo!”

  1. maria 13 Martie 2013 la 16:15 #

    Draga „Pap tot” foarte frumos ceea ce faceti ! Felicitari !
    Poate veniti cat de curand si la Galati,intr-unul din parcurile noastre, cand vremea isi va reveni sau intr-unul din marile magazine de pe aici !Va asteptam !

  2. ioana ramona 15 Martie 2013 la 09:04 #

    Doamna Mariana v-am admirat de prima data cand am descoperit revista click pofta buna,v-am apreciat munca pe care o faceti aici la Retetele Marianei si datorita dv am avut reusite culinare la care nici nu visam.Un exemplu am facut primii cozonaci din viata mea de Craciun dupa reteta postata aici si mi-au reusit de nici eu macar nu credeam ca sunt facuti de mine.Va apreciez foarte mult dar sunt mahnita ca a-ti plecat de la acea revista pe care o iubeam.Astazi am cumparat-o,am rasfoit-o si parca nu-mi mai place,nu mai are familiaritatea cu care eram obisnuita,lipseste ampreta dv .Stiu ca acum coordonati o alta revista dar nu am cumparat-o niciodata deoarece nu am copii si m-am gandit ca e o revista doar cu papa pentru copilasi dar mie imi placea sa va regasesc luna de luna acolo.

    • retetelemarianei 18 Martie 2013 la 08:43 #

      Buna Ioana. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase. Sa stii ca in revista Pap tot unde sunt acum nu este mancare numai pentru bebelusi, Sunt retete sanatoase pentru copii de la 4 luni pana la 14 ani, retete La masa cu toata familia. Deci poti pregati si tu. Am vazut si eu ce au facut din revista Pofta buna. Imi pare rau. Te astept in continuare pe blog si de ce nu la Pap tot, daca ai ceva nelamuriri ma poti suna. Mi-ar placea sa ne cunostem candva.
      Te pup

      • ioana ramona 18 Martie 2013 la 18:36 #

        va multumesc!Voi cumpara revista pentru ca da nu ma pot desparti de dv!Sunteti o doamna minunata si da mi as dori sa va cunosc!nu se stie niciodata.va pup si eu!

  3. Lubita 15 Martie 2013 la 15:53 #

    Felicitari pentru revista Doamna Mariana;este foarte interesanta,eu deja am cumparat primul numar si astept pe urmatoarele;
    O zi buna si mult succes!!

Lasă un răspuns

