Snitele in aluat de bere

12 Mar

Snitelele sunt preferatele mele. Cu pesmet, in crusta de cartofi… Am pregatit unele in aluat de bere si au iesit absolut senzationale.

IMG_5016
Ce ai nevoie
1 piept mare de pui sau doua mai mici
1 cana bere
4 oua
8 linguri faina
1 lingurita boia iute
sare
piper

Cum prepari
1. Am feliat pieptul de pui si am batut fiecare bucata cu ciocanul de snitele. Ca sa nu se zdrobeasca carnea, am pus o folie de plastic deasupra cand am batut-o. Am condimentat cu sare şi piper si am lasat-o la rece o ora.

IMG_5005
2. Am amestecat cu telul berea, ouale, faina, boiaua si sare, dupa gust. Trebuie sa ai un aluat putin mai tare decat cel de clatite.

IMG_5006
3. Am trecut feliile de carne prin faina, apoi prin aluatul de bere si le-am prajit in ulei incins, pe ambele parti, pana s-au rumenit frumos. Le-am scos pe prosoape absorbante.

IMG_5007

IMG_5008

IMG_5009
4. Le poti servi cu orice fel de garnitura iti place. Eu le-am servit cu o salata de sfecla rosie.

Un răspuns to “Snitele in aluat de bere”

  1. Monica 17 Martie 2013 la 14:00 #

    Am retinut ideea cu berea in compozitia prin care trecem bucatile de carne !! Sper sa-mi iasa la fel de apetisante ! Si eu tot asa , ma ajut de servetel sa inlatur surplusul de ulei.

Lasă un răspuns

