Taglliatele cu creveti

1 Mar

Se fac usor, sunt delicioase, iata doar doua motive pentru a pregati aceste paste cu creveti. Mie imi plac, a placut si prietenilor mei care le-au mancat.

IMG_1362
Ce-ti trebuie
300 g taglliatele
500 g creveti congelati
4 catei de usturoi
3 linguri ulei de masline
450 g rosii taiate cubulete din conserva
2 linguri pasta de tomate
50 g cascaval ras
sare
piper

Cum prepari
1. Am curatat usturoiul, l-am pisat si l-am calit usor in uleiul de masline încins.

IMG_1343
2. Am adaugat rosiile cubulete, pasta de tomate si doua cani cu apa. Am lasat sa fiarba circa 15 minute. Am condimentat cu sare si piper.

IMG_1344

IMG_1345
3. Am pus taglliatelele la fiert in apa clocotita cu sare pentru opt minute. Le-am clatit cu apa rece si le-am pus la scurs.

IMG_1355

IMG_1356
4. Am pus crevetii decongelati, spalti bine si scursi in tigaia cu sosul de roşii. Am mai lasat 5 minute si am adaugat taglliatelele. Am amestecat bine si am oprit focul. Le-am servit calde, cu cascaval ras deasupra.

IMG_1358

3 Răspunsuri to “Taglliatele cu creveti”

  1. Bucataria Cameliei 1 Martie 2013 la 13:00 #

    Zilele astea am facut si eu taglliatele,dar cu nuci si carne de vita.Sunt o nebunie!!
    Am sa incerc si varianta cu creveti pentru ca arata super delicios!!!

  2. miluka36 2 Martie 2013 la 12:35 #

    Salut Mariana!
    Doamne ce bine arata,mmmmm 😆

Lasă un răspuns

