Salata de hamsii sarate

25 Feb

Aceasta reteta o am de la o colega. Imi povestea intr-o zi ca o face bunica ei si ca ii place foarte mult. Am incercat-o si eu si chiar mi-a placut. Cu cat sta mai mult cu atat este mai buna. Merita sa o incercati.

IMG_3057

Ce ai nevoie

500 g hamsii sarate

3 morcovi mari

1 praz potrivit

6 linguri ulei de masline

2-3 linguri otet

piper

Cum prepari

1. Am curatat hamsiile de intestine, capete si codite. Le-am tinut 30 de minute in apa, le-am clatit bine, le-am scurs si le-am pus intr-un castron.

IMG_3051

2. Morcovii i-am curatat si i-am dat pe razatoarea mare, iar prazul l-am taiat rondele subtiri. Am pus totul peste hamsii.

IMG_3052

3. Am amestecat otetul cu uleiul si l-am pus peste legume si hamsii. Am condimentat cu piper si am amestecat bine. Am lasat la rece doua ore inainte sa o servesc pentru a se intrepatrunde aromele.

IMG_3054

2 răspunsuri to “Salata de hamsii sarate”

  1. disgraziata 25 Februarie 2013 la 16:19 #

    Si de unde gasim hamsii sarate?

    • retetelemarianei 26 Februarie 2013 la 09:17 #

      Hamsiile sarate le gasesti la orice raion de peste din piete sau hipermarketuri.

Lasă un răspuns

