Cuiburi cu branza

22 Feb

Iti recomand acest desert pentru ca este delicious si nu iti trebuie foarte multa indemanare. O sa-ti placa cu siguranta daca il pregatesti.

???????????????????????????????
Ce ai nevoie
25 g drojdie proaspata
1 cana zahar
500-600 g faina
1 portocala
½ sticluta esenta de rom Dr. Oetker
5 oua
1 cana lapte
5 linguri ulei
1 varf cutit de sare
esenta de vanilie Dr. oetker
3 linguri gris
500 branza de vaci

Cum prepari
1. Am amestecat drojdia cu doua lingurite de zahar, cu doua linguri de lapte şi putina faina si am lasat sa creasca.

???????????????????????????????
2. Am adaugat peste maiaua crescuta doua oua intregi, esenta de rom, laptele caldut, coaja de portocala rasa şi sarea. Am adaugat faina si am framantat energic 10 minute un aluat potrivit de tare. Am adaugat treptat trei linguri de ulei si am framantat pana s-a desprins aluatul de pe maini. Am acoperit cu un prosop curat si l-am lasat sa creasca, la loc cald, pana si-a dublat volumul.

???????????????????????????????
3. Intre timp, am amestecat branza de vaci scursa bine cu doua oua, esenta de vanilie, dupa gust, zaharul, grisul, putuina coaja de portocala si am omogenizat.

???????????????????????????????
4. Am impartit aluatul in doua. Din prima parte am intins o foaie de circa 0,5 cm grosime. Am intins jumatate din compozitia de branza pe foaie, am rulat cat am putut de strans si am taiat felii groase de circa 2 cm.

???????????????????????????????

???????????????????????????????
5. Le-am asezat cu fata in sus intr-o tava cu hartie de copt, le-am uns cu ou batut si le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru 40 de minute. Am scos tava si am uns cu ulei cuiburile. Am procedat la fel si cu ingredientele ramase.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Lasă un răspuns

