Chiftele cu susan

13 Feb

Asa cum spuneam si altadata, imi plac chiftelele foarte mult. Le fac la cuptor, prajite, cu pesmet… Am ales sa fac de asta data unele cu susan. Ce bunatate…

IMG_5251
Ce ai nevoie
500 g carne tocată amestec
3 felii de paine
100 ml lapte pentru inmuiat painea
2-3 linguri seminte de susan
3 oua
1 ceapa mare
4 catei usturoi
sare
piper
50 g seminte de susan
2 linguri pesmet
2 linguri faina
ulei pentru prajit

Cum prepari
1. Am pus carnea intr-un castron, iar feliile de paine le-am pus la inmuiat in lapte. Intre timp, am tocat ceapa marunt, usturoiul l-am pisat si le-am adaugat peste carne. Am stors painea inmuiata si am pus-o peste carne. Am adaugat ouale batute putin inainte, susanul, sare şi piper, dupa gust, si am omogenizat. Am lasat compozitia 10 minute la rece, dupa care m-am apucat sa le prajesc.

IMG_5238
2. Am format chiftele si le-am tavalit prin pesmet amestecat cu seminte de susan. Eu am facut si chiftele rotunde si plate. Le dai orice forma doresti. Le-am prajit in ulei incins pe toate partile.

IMG_5240

IMG_5244
3. Le-am scos pe prosoape absorbante sa se scurga surplusul de ulei. Le servesti cu ce garnitura iti place, dar sunt delicioase si simple. Eu am facut un piure de cartofi si telina.

IMG_5245

2 răspunsuri to “Chiftele cu susan”

  1. mirelaneagu 13 Februarie 2013 la 09:54 #

    Par delicioase 🙂 Acum am tema pentru weekend :*

Lasă un răspuns

