Revista Pap tot! a ajuns in redactie

8 Feb

Primul numar al revistei Pap tot! a ajuns in redactie cu putin timp in urma. Suntem fericite pentru ca am vazut tiparit un produs frumos, interesant si cum nu este altul pe piata. Nu am rezistat si toate fetele am facut o poza cu revista, pot sa spun copilul nostru. Si cum o mama tine cel mai mult la copilul ei, si noi iubim din suflet aceasta revista si promitem ca o sa ne dam silinta sa va oferim un produs cat mai bun.
Luni dimineata, cand mergeti la serviciu, treceti pe la chioscurile de presa si cumparati-o!
Nu o sa fiti dezamagite.

Daca cumva nu o gasiti, va rog sa-mi dati de stire.

photoREDACTIA bunaFetele din echipa Pap tot!, fericite!

12 Răspunsuri to “Revista Pap tot! a ajuns in redactie”

  1. Bucataria Cameliei 8 februarie 2013 la 15:41 #

    La cat mai multe aparitii si promit sa n-o ratez luni!!!
    Se vede fericirea si multumirea pe chipurile voastre!
    Va pup tare!

  2. Caietul cu retete 9 februarie 2013 la 08:32 #

    Felicitari si viata cat mai lunga revistei si cat mai multi cititori! O voi lua si eu cu siguranta!

  3. miluka36 9 februarie 2013 la 21:02 #

    Buna seara Mariana.O echipa frumoasa si fericita.Sa aveti succes deplin dragelor!
    Abia astept sa achizitionez revista.Va pup!

    • retetelemarianei 10 februarie 2013 la 14:53 #

      Buna Lenuta. Multumim mult si astept sa-mi spui parerea ta. Pupici multi

  4. floarea 21 februarie 2013 la 08:29 #

    toate retetele sunt foarte bune si gustoase, ce am facut eu a iesit foarte frumos, nici nu ma gandeam

    • retetelemarianei 21 februarie 2013 la 09:52 #

      Ma bucur ca iti plac. Noi ne dam silinta ca totul sa iasa cat mai bun. Si sa vezi ce urmeaza in numarul viitor. Pupici miulti

  5. alina paduraru 26 februarie 2013 la 20:53 #

    Buna mariana! am promis ca te tin la curent cu evolutia mea la selectia de lca click…am avut norocul sa ajung printre ultimele 5 finaliste, dar din pacate, nu am reusit sa obtin postul pe care mi-l doream. Multumesc pentru incurajari si sper sa ma ai in vedere pentru o eventuala colaborare cu noua publicatie la care lucrezi!

    Te pup!

    • retetelemarianei 27 februarie 2013 la 11:16 #

      Imi pare rau Alina, dar cred ca jocurile erau deja facute. Astept sa-mi trimiti retete sanatoase pentru concursul de la Pap tot! Adresa este retete@paptot.ro
      Daca se iveste ceva, cu mare drag.
      Pup

  6. alina paduraru 27 februarie 2013 la 16:10 #

    :) sincer, la asta m-am gandit si eu! cred ca etapa asta asa-zisa eliminatorie a fost pentru show! sigur, o sa contribui cu mare drag cu retete la revista paptot!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 162 other followers

