Budinca de macaroane cu urda

18 Ian

Imi plac budincile cu paste. Cu branza dulce, sarata… M-am gandit sa fac de data asta una cu urda. Este mai putin grasa si merge foarte bine si la copii. Saptamana viitoare o sa postez o reteta de plancintele pe care le-am pregatit cu piemaker-ul primit de la Dr. Oetker. Am fost incantata in primul rand cat de frumoase au iesit. Am facut prima data cu mere, dar o sa incerc si cu branza, carne, legume…

 IMG_1116
Ce-ti trebuie
1 punga macaroane
1 kg urda
8 oua
5 linguri smantana
150 g stafide
coaja de la o lamaie

esenta de vanilie Dr. Oetker
esenta de rom Dr. Oetker
margarina pentru uns tava
200 g zahar
2 linguri zahar pudra pentru decor

Cum prepari
1. Am pus apa la fiert cu putina sare. Cand a dat in fiert am adaugat macaroanele. Le-am lasat circa 10 minute, le-am clatit cu apa rece si le-am scurs.

IMG_1098

IMG_1099
2. Intr-un lighenas mai mare am pus şase galbenusuri, urda, zaharul, coaja de lamaie, esenta de vanilie, stafidele (le-am inmuiat inainte in apa cu esenta de rom), trei linguri de smantana si am amestecat bine. Am pus macaroanele si am amestecat.

IMG_1100

3. Albusurile le-am batut spuma tare si le-am incorporat usor in macaroanele cu urda. Am turnat compozitia intr-o tava unsa cu margarina.

IMG_1101

IMG_1102

4. Am introdus-o la cuptor pentru circa o ora, la foc potrivit. Cu 10 minute inainte sa fie gata, am turnat deasupra doua oua batute cu doua linguri de smantana.

IMG_1112

IMG_1113
4. Am lasat-o sa se raceasca putin, am taiat-o bucati si am pudrat-o cu zahar. Este buna si rece.

Un răspuns to “Budinca de macaroane cu urda”

  1. maria 22 Ianuarie 2013 la 21:08 #

    Fac si eu budinca si o sa incerc si varianta cu urda…ca arome eu pun doar coaja de lamaie si zahar pudra vanilat.Si placintelele cred ca vor fi un deliciu !Numai bine !Va pup !

Lasă un răspuns

