Aripioare de pui cu ciuperci

10 Ian

Se prepară uşor, este o mancare sanatoasa si gustoasa in acelasi timp. Iti ies 8 portii, depinde cat de mancaciosi sunt ai tai.

IMG_2718

Ce-ti trebuie

16 aripioare pui

1 kg ciuperci mici

3 cepe

4 rosii

1 legatura marar

50 ml vin alb

ulei

1 lingura boia dulce

sare

piper

Cum prepari

1. Am curatat aripioarele, le-am spalat bine si le-am condimentat cu sare si piper, dupa gust. Le-am presarat cu boia dulce, le-am frecat bine si le-am asezat intr-o tava unsa cu ulei. Am introdus-o la cuptor pentru 30 de minute.

IMG_2699

2. Intre timp, am spalat bine ciupercile sub jet de apa rece, rupandu-le coditele. Am tocat ceapa marunt si, intr-o tigaie mare, am calit-o usor in trei linguri de ulei. Am adaugat ciupercile si am lasat cateva minute.

IMG_2702

IMG_2703

3. Am pus rosiile taiate felii peste ciuperci, am adaugat vinul, sare si piper, dupa gust. Am lasat pana s-au inmuiat si a scazut zeama.

IMG_2704

4. Am rasturnat ciupercile peste aripioare si am mai introdus tava la cuptor pentru 20 de minute. Am scos-o din cuptor si am presarat deasupra mararul tocat marunt.

IMG_2706

IMG_2714

5 răspunsuri to “Aripioare de pui cu ciuperci”

  1. Madalina 10 Ianuarie 2013 la 14:05 #

    Super buna combinatia. Imi place foarte mult. Pup.

  2. miluka36 11 Ianuarie 2013 la 13:11 #

    Buna Mariana!
    mmmmmmmmm,ce de bunatati 😆 sa ai o zi superba,pup!

  3. bruneta 12 Iulie 2013 la 09:29 #

    am facut si eu si este o bunatate mmmm

Lasă un răspuns

