Prajitura cu surprize

14 Dec

De o saptamana nu am mai pus nicio reteta pentru ca nu am avut timp. M-am gandit sa va ofer o prajitura de weekend. Se face repede si este foarte buna. O sa va placa cu siguranta.

IMG_4084

Ce ai nevoie
Pentru blat
5 oua
1 cana zahar
100 g ciocolata rasa
3 linguri faina
3 linguri cacao
1 pliculet praf de copt
1 varf cutit de sare
1 esenta de rom
Pentru bilele de branza
300 grame de branza de vaci
100 g zahar
70 grame fulgi de cocos
3 galbenusuri
3 linguri faina

Cum prepari
1. Pentru bilele de branza, am scurs branza bine si am amestecat-o cu zaharul si galbenusurile. Am adaugat cocosul si faina si am omogenizat bine.

IMG_4076
2. Am format bilute din branza si le-am asezat pe o forma de tort unsa cu ulei si tapetata cu faina.

IMG_4077
3. Pentru blat, am batut albusurile spuma tare cu sarea, am adaugat zaharul si am mixat pana s-a topit.
4. Am incorporat galbenusurile unul cate unul, esenta de rom, am pus faina cernuta cu pudra de cacao si praful de copt si am amestecat uşor, de jos in sus. Am pus ciocolata rasa si am amestecat usor.

IMG_4078
5. Am turnat aluatul peste bilutele de cocos, am introdus forma in cuptorul preincalzit pentru 45-50 de minute, la foc mic, dupa care am lasat sa se raceasca in forma.

IMG_4079

IMG_4080
6. Am presarat-o cu zahar pudra. O poti glazura si cu ciocolata alba.

IMG_4082

8 răspunsuri to “Prajitura cu surprize”

  1. Maria 14 Decembrie 2012 la 20:09 #

    Chiar ca e cu surprize , contrastul dintre blat si bilele cu branza fiind de efect !
    Imi inchipui ce incantati vor cei care vor degusta asemenea bunatati !
    Multumim de prajitura !

  2. Maria 16 Decembrie 2012 la 08:28 #

    LA MULTI ANI ! O imbratisare ,multe urari de bine, ganduri placute, multa sanatate!
    Sa ne traiti si sa ne incantati cu alte si alte delicii culinare !

    • retetelemarianei 17 Decembrie 2012 la 08:49 #

      Mulştumesc mult pentru urari Maria.

      • irina gabriela 17 Decembrie 2012 la 21:02 #

        interesanta chear…si imi place si cum arata!bravo!

      • retetelemarianei 18 Decembrie 2012 la 09:32 #

        Buna Irina. Este si interesanta la gust. Pupici

  3. In bucataria Cameliei 23 Octombrie 2014 la 09:45 #

    Rapida si super gustoasa!!!Data viitoare o incerc si eu fara amidon! Va imbratisez cu drag! 😡

  4. In bucataria Cameliei 23 Octombrie 2014 la 09:46 #

    Nu stiu de ce a aparut supariciul ala!!! :)))Eu vroiam o inimioara!!! Va rog sa modficati cu o inimioara!!!

    • retetelemarianei 23 Octombrie 2014 la 10:34 #

      TE PUP CAMI. POATE AJUNGI LA UN EVENIMNET AL MEU SA TE VAD. VII CU COPIII. IMI ESTE DOR DE TINE!

Lasă un răspuns

