Prăjituri, premii şi voie bună de Sf. Nicolae

6 Dec

Anul acesta, echipa revistei Click! Poftă bună sărbătoreşte Sf. Nicolae pe 8-9 decembrie! Vă aştept cu mare drag, împreună cu colegii mei, la Vitantis Shopping Center, din Bucureşti, pe 8 şi pe 9 decembrie, începând cu ora 10.30.
Vei avea parte de demonstraţii de pregătit prăjituri, dar şi de spectacole de dans, susţinute de copiii de la Contra Punct.
Sâmbătă, în jurul prânzului, eu voi găti împreună cu Constantin Zamfirescu, Gogoaşă din sitcomul „Trăsniţii”, de la Prima TV, papanaşi cu sos de miere.
Duminică, cei prezenţi o pot vedea „în acţiune”, alături de mine, pe Bianca Ioniţă, prezentatoare la postul Kanal D. Vom pregăti brioşe cu fulgi de ciocolată. Voi mai pregăti în cele două zile fursecuri cu nucă sub formă de stelute si braduti, plus rulade cu crema de ciocolata. Deserturi usor de facut, delicioase, care ii vor incanta pe micutii tai si nu numai.
Şi dacă te-ai hotărât să vii şi tu cu familia la Mall, află că vei putea câştiga unul din cele două premii mari: un storcător de fructe şi un cuptor cu microunde. Plus numeroase alte premii-surpiză!
Detalii despre cum poţi ajunge la locul faptei şi al bunei dispoziţii pe
http://www.vitantis.ro/cum-ajungi/.

LM__9685

click

8 răspunsuri to “Prăjituri, premii şi voie bună de Sf. Nicolae”

  1. Bucataria Cameliilor 6 Decembrie 2012 la 12:17 #

    De data asta nu ratez sansa sa va cunosc!!!Va imbratisez cu drag si abia astept sa va intalnesc!

    • retetelemarianei 7 Decembrie 2012 la 08:55 #

      Buna Camelia. Te astept cu mare drag. Sa nu vii tarziu pentru ca eu o sa stau pana in jurul orei 14.00. Daca vii pe la 11 este perfect. Te pup dulce si te astept

      • Bucataria Cameliilor 7 Decembrie 2012 la 11:25 #

        La ora 11.00 am sa spun prezent!!!Mai vin cu o prietena dornica sa va cunoasca!Va pup dulce!!!

      • retetelemarianei 7 Decembrie 2012 la 15:55 #

        Cami, va astept cu mare drag. Pup

  2. Bucataria Cameliilor 9 Decembrie 2012 la 16:46 #

    Doamna Mariana sunteti o doamna minunata,modesta si cu un suflet mare!!!Va iubesc si abia astept sa am din nou ocazia sa va vad in actiune!!!
    Cu toata dragostea si sinceritatea,
    Camelia

    • retetelemarianei 10 Decembrie 2012 la 10:31 #

      Buna Camelia. Mi-a facut o deosebita placere sa te cunosc. Deja te-am trecut pe lista prietenilor mei. Si eu astept cu drag o noua intalnire. Pupici multiiiiiiiiiiiiiii

  3. Lidia 5 Septembrie 2013 la 23:53 #

    Imi plac toate retetele ,felicitari si mult succes

Lasă un răspuns

