Fursecuri cu nuca pentru Craciun

28 Noi

Asa cum va spuneam cand am postat tortul-bradut, aceasta saptamana o dedic Dr. Oetker  si Sarbatorilor de Craciun. Astazi, niste fursecuri absolut delicioase cu nuca. Urmeaza briose cu fructe de padure, de care copiii vostri vor fi superincantati, mai ales daca ii lasati pe ei sa le orneze.


Ce ai nevoie
200 g unt
700 g faina
1 pliculet praf de copt Dr. Oetker
200 g zahar pudra
100 g nuca macinata
2 oua
1 lingura esenta de portocala Dr. Oetker
1 pliculet coaja rasa de lamaie Dr. Oetker
Pentru decor
creioane colorate decorative Dr. Oetker

zahăr pudră

Cum prepari
1. Am mixat spuma untul moale cu zaharul pudra, am adaugat ouale, esenta de portocala, coaja de lamaie, nuca macinata, praful de copt si faina treptat. Am framantat un aluat potrivit de tare, pe care l-am lasat la rece o ora. Daca ti se pare prea moale la framantat, mai adaugi faina.


2. Am luat din aluat o bucata si am intins o foaie putin mai groasa. Am taiat foaia cu forme de stea, bradut si floricica si am asezat fursecurile pe o tava cu hartie de copt.


3. Le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru 10-15 minute. Trebuie sa fie rumenite pe fund, iar deasupra trebuie sa ramana albe. Am procedat la fel cu restul aluatului. Pana am intins alta foaie, aluatul l-am pus la rece. Le-am lasat sa se raceasca.


4. Le-am ornat dupa inspiratie cu creioane decorative, dar o parte dintre ele doar le-am presarat cu zahar pudra.

Iarna aceasta, Moșul și-a prelungit prezența și oferă cadouri începând cu 15 octombrie și până pe 31 ianuarie! Tot ce trebuie să faci tu este să prăjiturești.
Dr. Oetker dă startul campaniei Iarna asta, Moșul stă mai mult! Cumperi 5 ingrediente pentru prăjituri de la Dr. Oetker, te înscrii în promoție cu numărul bonului fiscal, prin SMS la 1860* sau online pe http://www.oetker.ro.
Cadourile sunt diverse și pe gustul tuturor: 3 excursii lunare în Bucovina, 100 de mixere de mână, 100 de aparate de fotografiat, 100 de seturi de enciclopedii, și, Marele Premiu, o mașină Volkwagen Tiguan!
Vă invităm și pe site-ul www.oetker.ro, secțiunea Promoții, unde găsești o lume de gusturi și culori: rețete creative pentru Crăciun, tips&tricks pentru un prăjiturit ușor, ingrediente ispititoare, pe care să le folosești și tu în prăjiturile pe care le oferi celor dragi.
Calitatea e cea mai bună rețetă!

5 răspunsuri to “Fursecuri cu nuca pentru Craciun”

  1. Alina 28 Noiembrie 2012 la 15:40 #

    super super,foarte frumoase fursecurile,le’am trecut deja pe lista prajiturilor pentru Craciun,mai asteptam si alte bunatati! 🙂

  2. Maria 29 Noiembrie 2012 la 13:44 #

    Foarte frumoase, foarte vesele, in ton cu sarbatorile!

  3. monica 4 Decembrie 2012 la 14:02 #

    Aceste prajiturele,vor fi apreciate tare mult de copilasi si nu numai de ei !Vor arata minunat pe masa, de sarbatori !!!

Lasă un răspuns

