Covrigei cu branza

12 Noi

Mi-am achizitionat mai multe lucruri de pe site-ul http://www.pentrucopt.ro, printre care si o forma de covrigei cu ejector. Au produse bune si la preturi acceptabile. Daca o sa-l vizitezi, o sa te convingi. Astazi postez o reteta de covrigei cu branza si chimen. I-am taiat foarte repede,  mai mult a durat pana i-am copt, pentru ca mi-au iesit destul de multi.


Ce ai nevoie
1 kg faina
300 g margarina
300 g telemea de oaie
4 oua
5 linguri mari cu smantana
2 linguri otet
25 g drojdie
100 ml lapte
1 ou pentru uns
chimen

Cum prepari
1. Am pus faina intr-un vas mai mare, am adaugat drojdia dizolvata in laptele caldut, branza data pe razatoarea mica, ouale, smantana, otetul si margarina moale. Am framantat un aluat potrivit de tare, l-am acoperit cu un servet si l-am lasat sa creasca. Daca mai raman bucati de branza, cand framanti le zdrobesti cu mana.


2. Am luat din aluat si am intins pe masa presarata cu faina o foaie potrivit de groasa. Am taiat cu aparatul cu ejector covrigeii si i-am asezat intr-o tava cu hartie de copt. I-am uns cu ou batut si i-am presarat cu chimen. Ii poti presara si cu mac sau susan.


3. I-am introdus in cuptorul preincalzit pentru 15 minunteCan se rumenesc pe fund sunt gata. Deasupra nu trebuie sa se rumeneasca.

4 răspunsuri to “Covrigei cu branza”

  1. Maria 15 Noiembrie 2012 la 20:36 #

    Ii fac si eu dar am alta reteta iar forma cu care ii tai ,e veche dar imi fac treaba cu ea. Excelenti covrigeii in toate ocaziile ! Asocierea chimen, branza de oaie ,o combinatie imbietoare !Va multumim !

    • retetelemarianei 19 Noiembrie 2012 la 10:31 #

      Buna Maria. O sa te rog sa-mi trimiti si mie reteta ta, poate o incerc si pe ea. Pup dulceeeeeeee

    • iftode lenuta 27 Noiembrie 2016 la 23:09 #

      vreau si eu reteta de covrigei

  2. Maria 22 Noiembrie 2012 la 18:05 #

    acum am vazut postarea, trimit imediat reteta !

Lasă un răspuns

