Cartofi gratinati cu sunca

31 Oct

Un alt vas pe care l-am achizitionat de pe site-ul http://www.pentrucopt.ro  a fost unul termorezistent frantuzesc Emile Henry pentru gratinuri. Nu aveam asa ceva si de aceea m-am bucurat foarte mult cand l-am gasit la un pret atat de accesibil. Mai am o lista si cu alte produse pe care vreau sa le achizitionez de la ei pentru ca sunt de calitate si la preturi bune.


Ce ai nevoie
700 g cartofi
200 g sunca
2 cepe rosii
2 linguri ulei
sare
piper
4 oua
4-5 linguri smantana
100 g cascaval

1 lingura unt pentru uns vasul

1 lingura pesmet pentru tapetat vasul

Cum prepari
1. Am pus cartofii la fiert in apa cu sare. I-am scurs, i-am lasat sa se racoreasca, i-am curatat de coaja, i-am taiat cubuleţe si i-am pus intr-un castron.
2. Am curatat ceapa, am taiat-o solzisori si am calit-o in uleiulş incins pana s-a inmuiat putin. Am adaugat sunca taiata cubulete mai mari si am mai lasat maximum un minut. Am pus totul peste cartofi, am condimentat cu sare si piper, dupa gust, si am amestecat usor.


3. Am uns cu unt vasul meu (de 28×22 cm) proaspat achizitionat de pe http://www.pentrucopt.ro, l-am tapetat cu pesmet si am pus compozitia de cartofi.


4. Am batut ouale bine cu un tel, am adaugat smantana si am omogenizat. Am adaugat si cascavalul dat pe razatoarea mare, am condimentat cu sare si piper, dupa gust.


5. Am turnat totul peste cartofi, am miscat putin vasul si l-am introdus in cuptorul preincalzit pana se rumeneste frumos deasupra.

4 răspunsuri to “Cartofi gratinati cu sunca”

  1. Avon Timisoara 7 Noiembrie 2012 la 00:47 #

    Yammy ce bine arata:D

    • retetelemarianei 7 Noiembrie 2012 la 10:13 #

      Sunt foarte buni. Merita sa-i incerci.

      • Suta Sonia 17 Iunie 2014 la 21:09 #

        si eu care nu stiam ce sa fac cu sunca de casa, o mut dintr-o parte in alta in congelator…e o idee geniala pe care o sa o pun in aplicare!!!

      • retetelemarianei 18 Iunie 2014 la 09:22 #

        Ma bucur Sonia ca-ti sunt de ajutor. Pup dulce!

Lasă un răspuns

