Tort cu fulgi de cereale

11 Sep

Am participat la Campania națională “Îmbogățește aromele toamnei!” de la Dr. Oetker. Mi-am ales doua torturi, le-am pregatit si va impartasesc si voua ce a iesit. Rezultatul – delicios. Maine o sa postez si a doua reteta.

Ce ai nevoie
Pentru aluat
80 g unt moale
50 g zahar pudra
1 plic zahar vanilat Bourbon
Dr. Oetker
1 varf cutit cu scortisoara
3 galbenusuri
3 albusuri
50 g zahar
100 g nuci macinate
60 g pesmet
1 lingurita esentă de portocale
Dr. Oetker
Pentru umplutura
500 ml iaurt
4 linguri zahar pudra
180 g Vitalis Musli cu ciocolata
1 mar ras
sucul de la o portocală
2 plicuri gelatină Dr. Oetker
250 g frisca lichida
Pentru decor
1 plic Spumă pentru deserturi cu gust
de friscă Dr. Oetker
3-4 linguri Vitalis
Musli cu ciocolată Dr. Oetker
1 mar
suc de lămâie

Cum prepari
1. Am mixat untul cu zaharul pudra, zaharul vanilat, scortisoara si galbenusurile pana am obtinut o spuma, dupa care am incorporat albusurile batute spuma cu zaharul. Am adaugat nucile, pesmetul, esenta de portocale si am amestecat usor.
2. Am turnat aluatul intr-o formă cu inel detașabil (cu diametrul de 26 cm) in care am pus hartie de copt. Am introdus-o in cuptorul incins pentru 40-45 de minute, la foc mic.


3. Pentru umplutura, am amestecat bine iaurtul cu zaharul pudra, musli, marul ras şi sucul de portocala. Am pregatit gelatina conform instructiunilor de pe pachet si am adaugat-o in compozitie. Am amestecat bine. Am batut frisca si am incorporat-o in crema cu iaurt.


4. Am pus blatul racit in forma de tort, am intins crema si am dat la frigider pana s-a intarit crema.


5. Am desprins usor inelul formei si am imbracat tortul in frisca, pregatita conform indicatiilor de pe plic. Am maruntit musli cu un sucitor si am tapetat marginile tortului.
6. Am curatat marul de seminte si l-am taiat felii subtiri. Le-am stropit cu zeama de lamaie ca sa nu oxideze. Am decorat tortul cu feliile de mere si frisca si l-am dat la rece pana l-am servit.

 

Esențele de la Dr. Oetker sunt acum în sticluțe mai mari și au o aromă intensă care se menține și după coacere. Pe lângă clasicele esențe de Rom, Vanilie, Migdale și Cafea, Dr. Oetker își oferă și 3 esențe cu extract natural de Portocale, Lămâie și Mentă.

Dr. Oetker îți oferă șansa de a câștiga o bucătărie nouă. Cu doar 3 esente de 38 de ml. cumpărate de la Dr. Oetker, poți să te înscrii în promoție, trimițând numărul bonului fiscal online, pe www.oetker.ro, sau prin sms la 1878. Poți astfel câștiga un voucher de 3000 de euro pentru utilarea bucătăriei tale, aparate pentru tarte sau multe alte ustensile de prăjiturit.

Nu uita să  intri pe site-ul http://www.promotii-oetker.ro/esente2012, unde te poți înscrie în campania națională de Esențe Dr. Oetker, îți poți alege rețeta preferată din rețetarul Dr. Oetker pregătit special pentru tine sau poți participa la un miniconcurs cu premii.

 

Lasă un răspuns

