Snitele in crusta de cartofi picanta

6 Sep

Tipul asta de snitel l-am facut cu piure de cartofi, dar am zis sa incerc si cu cartfofii rasi. Am vrut sa-i dau pe razatoarea mare, m-am razgandit si am ales razatoarea mica. Si nu imi pare rau. Au iesit delicioase.


Ce ai nevoie
2 piepti de pui
4 oua
7 linguri faina
6 cartofi potriviţi
300 g smantana
1 lingura boia dulce
2 lingurite Paprika de la Kotanyi
sare
piper
ulei pentru prăjit

Cum prepari
1. Mai intai am dezosat piepţii de pui si i-am portionat. Am pus pe fiecare bucata de carne o folie de celofan si le-am batut usor cu ciocanul de snitele. Le-am condimentat cu sare si piper si le-am lasat la rece 30 de minute.


2. Am curatat cartofii de coaja, i-am spălat bine si i-am dat pe razatoarea mica. I-am scurs de zeama intre maini si i-am pus intr-un castron mai mare. Am adaugat ouale, faina, smantana, boiaua dulce, paprika de la Kotanyi si am potrivit gustul de sare si piper. Am omogenizat bine.


3. Am pus ulei mai mult la incins. Am trecut bucatile de snitele prin faina, apoi prin compozitia cu cartofi si le-am prajit pe ambele parti, la foc potrivit. Le-am scos pe prosoape absorbante.


4. Sunt bune calde, cu o salata si un piure de telina langa, dar sunt la fel de bune si reci.

3 răspunsuri to “Snitele in crusta de cartofi picanta”

  1. madalina 6 Septembrie 2012 la 18:19 #

    Am facut si eu si sunt foarte bune!

  2. nelly 6 Septembrie 2012 la 23:10 #

    interesante jnitele,cred ca si foarte bune,sambata o sa incerc sa le prepar,dar fara smantana nu se poate sau sa o inlocuiesc cu iaurt?pot?

  3. irina gabriela 7 Septembrie 2012 la 17:51 #

    interesante si bune chear!

Lasă un răspuns

