Pulpe de pui picante

28 Aug

O friptura care se face foarte repede si este absolut delicioasa. Daca iti place picant, condimentele picante de pui de la Kotanyi sunt excelente.


Ce ai nevoie
4 pulpe de pui mai mari
½ plic condimente pentru pui Kotanyi Nouvelle Cousine
sare
50 g unt

Cum prepari
1. Am curatat pulpele, le-am spalat bine si le-am uscat putin cu prosoape absorbante. Le-am presarat cu condimente de pui de la Kotanyi Nouvelle Cousine, cu sare si le-am frecat bine.


2. Le-am asezat intr-un castron si le-am lasat la frigider sa se aromatizeze circa o ora.


3. Le-am asezat intr-un vas termorezistent uns cu unt, am turnat circa 100 ml de apa si le-am introdus in cuptorul incins in prealabil pentru circa 45 de minute, la foc mic. In timpul coacerii, le-am mai stropit din cand in cand cu sosul din vas.


4. Le-am servit cu o garnitura de orez si cu castraveciori murati.

5 răspunsuri to “Pulpe de pui picante”

  1. Madalina 28 August 2012 la 12:33 #

    Ce bine arata!

  2. ancutza 29 August 2012 la 09:44 #

    BINE AI REVENIT!TI-AM DUS DORUL E SUPER RETETA SI USOARA!
    STII CUM SE FAC ARDEII COPTI CU SMANTANA?CA TOT E SEZONUL LOR
    TE IMBRATISEZ CU DRAG!

    • retetelemarianei 29 August 2012 la 16:55 #

      Buna Ancutza.Se fac foarte simplu. Circa 1 kg de ardei capia roşu, 2 cepe, 2 linguri faina, 250 ml smantana, 2 linguri de ulei, sare si piper. Coci ardeii, ii cureti si ii rupi fasii. Calesti ceapa tocata marunt in uleiul incins, pui ardeii si acoperi cu apa. Lasi sa fiarba 10 minute, adaugi smantana amestecata cu faina si mai lasi 10 minute. amesteci continuu ca sa nu se lipeasca. Daca ti se pare prea gros sosul mai adaugi putin lapte sau apa. Condimentezi cu sare si piper. Sa-mi spui cum ti-au iesit daca ii prepari. Pup dulce

  3. ancutza 30 August 2012 la 13:39 #

    multumesc au iesit foarte buni mai ales ca aveam ardeii capia copti si asteptam raspunsul tau!DELICIOSI!!!!!

Lasă un răspuns

