Ardei umpluti cu ciuperci

31 Iul

Imi plac ardeii umpluti cu carne, dar am zis sa incerc si ceva mai light, de post. M-am gandit cum sa-i prepar, am trecut la lucru si rezultatul a fost absolut delicios. O sa va placa.


Ce ai nevoie
8 ardei grasi mai mari
4 cepe
2 morcovi mari
10 ciuperci potrivite
1 cana orez
4 linguri ulei
1 legatura patrunjel
2 rosii
sare
piper

Cum prepari
1. Am scos cotoarele la ardei, i-am spalat si i-am pus la scurs. Am pus uleiul la incins si am calit ceapa tocata marunt pana s-a inmuiat putin.
2. Am adaugat morcovii dati pe razatoarea mare, am amestecat si am lasat 1-2 minute. Au urmat ciupercile, pe care le-am pus tocate marunt. Am lasat pana s-au inmuiat.


3. Am pus orezul spalat in mai multe ape, am amestecat, am condimentat cu sare si piper si am lasat circa cinci minute. Am oprit focul, am pus patrunjelul tocat marunt si am lasat sa se racoreasca.


4. Am umplut ardeii cu compozitia de ciuperci, i-am asezat într-o cratita, am taiat rosiile felii si am pus capace la ardei. Poti sa umpli si ardei mai mici. Eu asa am avut. Mananci unul si te saturi.


5. Am acoperit cu apa si am pus la fiert. Am lasat la fiert pana ardeii s-au inmuiat si orezul s-a fiert (cred ca au fiert circa o ora). Îi poti servi atat calzi, cat si reci.

4 răspunsuri to “Ardei umpluti cu ciuperci”

  1. ancutza 1 August 2012 la 14:46 #

    ASTA AVEAM DE GAND SA FAC PENTRU WEEKEND AI FOST IN GANDUL MEU !TE INBRATISEZ CU DRAG!MAI RASFOIESC ARHIVA SI FAC SI CEVA DULCE TOT DE POST AICI IN BUCOVINA SE POSTESTE IN PERIOADA ASTA SI E UN POST MAI USOR CACI SE GASESC TOT FELUL DE LEGUME SI FRUCTE

    MAI RASFOIESC ARHIVA SA GASESC SI CEVA DULCE DE POST

  2. mariana 12 August 2012 la 07:16 #

    am gatit si eu reteta dumneavoastra mi-a iesit nebunie.multumesc!

  3. Angela Petric 3 Martie 2015 la 08:14 #

    Deliciosi!

Lasă un răspuns

