Inghetata cu ciocolata

13 Iul

Ce desert este mai bun pe caldura asta decat o inghetata. Cu fructe, vanilie, cicolata… Eu fac inghetata asta si iarna, pentru ca le place foarte tare la ai mei. Se face usor si este fabuloasa.


Ce ai nevoie
250 ciocolata de menaj
250 ml frisca lichida
250 ml lapte de cocos
1 lingurita esenta de rom

Cum prepari
1. Am pus frisca lichida intr-o craticioara si am adaugat ciocolata rasa. O parte am ras-o, m-am plictisit si pe restul am razuit-o cu cutitul.
2. Am pus craticioara pe foc si am lasat pana s-a topit ciocolata. Trebuie sa ai grija sa nu dea in clocot. Daca incepe pe margini sa fiarba, dai vasul deoparte si amesteci continuu. Fundul vasului fiind fierbinte, ciocolata se topeste. Am lasat sa se raceasca, dupa care am pus-o la frigider pentru trei ore.


3. Am scos craticioara din frigider si am batut cu mixerul pana s-a format o spuma. Am adaugat lapetele de cocos si esenta si am mixat pana s-a omogenizat.


4. Am pus compozitia intr-o caserola de plastic si am pus-o la congelator. Dupa doua ore am amestecat in ea. Am procedat la fel dupa alte doua ore. Am facut acest lucru pentru a nu se forma ace de gheata.


5. Am tinut-o la congelator circa 7-8 ore, am scos-o, am lasat-o 10 minute si am servit-o in cupe cu ciocolata rasa deasupra.

Un răspuns to “Inghetata cu ciocolata”

  1. DiaMar bucataria galbena 14 Iulie 2012 la 17:36 #

    Inghetata este desertul meu preferat.Am in congelator indiferent de anotimp.
    Inghetata ciocolatoasa o ador.
    O seara buna!

Lasă un răspuns

