Brownie Chocolate Cake

10 Iul

Aceasta reteta am luat-o de pe blogul http://www.madicuisine.ro, care este al unei cititoare foarte dragi mie, Madalina Marin, doar am inlocuit esenta de rom cu esenta de portocala. Este foarte buna si va indemn sa o preparati. O sa va placa.


Ce ai nevoie
250 g unt
4 ouă
250 g ciocolată cu alune
150 g făină
300 g zahăr
1 lingură cacao neagră
2 linguruite esenta de portocala
Pentru crema
200 g frişcă lichidă
200 g ciocolată amăruie
2 linguriţe zahăr
1 linguriţă cacao neagră
1 pliculet ness
Pentru decor
100 g fulgi de ciocolata
coaja de portocala rasa

Cum prepari
1. Mai intai am topit, la foc mic, ciocolata cu alune taiata bucatele impreuna cu untul, dupa care am dat deoparte.


2. Am bătut cu mixerul ouale intregi cu zaharul pana si-au dublat volumul. Am adaugat ciocolata si untul topite, faina cernuta, esenta de rom şi am omogenizat.


3. Am turnat compoziţia într-o tava de 25/35 cm tapetată cu hartie de copt. Am introdus-o în cuptorul preincalzit, la foc potrivit, circa 25-30 de minute, după careb am lasat blatul sa se raceasca.


4. Pentru crema, am pus ciocolata amaruie la topit in frisca lichida impreuna cu pudra de cacao, nessul si zaharul. Nu am lasat sa dea in clocot. Am lasat sa se raceasca cateva ore la frigider, dupa care am batut-o cu mixerul.


5. Am intins crema peste blat si am dat-o la frigider circa o ora ca sa se intareasca crema. Am ornat-o cu fulgi de ciocolata si coaja de portocala rasa si am taiat-o patratele.

6 răspunsuri to “Brownie Chocolate Cake”

  1. Madalina 10 Iulie 2012 la 14:25 #

    Ce surpriza placuta mi-ai facut! Ma bucur mult ca ti-a placut prajiturica. Si noi am fost incantati de ea si chiar am mai dat reteta inca la trei persoane care au gustat din ea. Pupici.

  2. irina gabriela 11 Iulie 2012 la 04:27 #

    mie imi place ciocolata la nebunie ,iar aceasta prajitura este o varianta pt gustul meu,felicitari si la mai multe

  3. nelly 11 Iulie 2012 la 06:25 #

    placerea copiilor!!!!!!!!!!!dar a noastra?felicitari e o reteta super

  4. Began Nicoleta 26 Ianuarie 2014 la 09:05 #

    Mary dar la blat nu trebuie praf de copt? pupici!

    • retetelemarianei 27 Ianuarie 2014 la 09:17 #

      Nu, Nico, nu se pune praf de copt. Daca vrei tu sa pui putin sa se umfle , poti sa pui. Pup

Lasă un răspuns

