Budinca de paine cu branza si cirese

25 Iun

Pentru ca se gasesc cirese din belsug, m-am gandit sa fac un desert cu aceste fructe. Se face repede si combinatia pe care am folosit-o este extraordinara. O sa-ti placa cu siguranta.


Ce ai nevoie
500 g branza dulce de vaci
6 oua
200 g zahar pudra
1 esenta de vanilie
coaja de la o lamaie
1 praf de sare
400 ml lapte
1 baghetă
300 g cireşe
3 linguri unt
zahar pudra pentru decor

Cum prepari
1. Am amestecat branza scursa bine cu trei oua, zaharul pudra, esenta de vanilie şi coaja de lamaie rasa.


2. Am amestecat laptele cu trei oua şi un praf de sare. Bagheta am taiat-o felii potrivit de subtiri.


3. Ciresele le-am spalat, le-am scos samburii si le-am lasat la scurs. Am uns un vas termorezistent cu unt si l-am tapetat cu faina.
4. Am asezat pe fundul vasului un rand de felii de bagheta inmuiate bine in laptele cu ou.


5. Am turnat peste paine crema de branza si am asezat, intercalat, felii de bagheta inmuiate in lapte. Am asezat cirese peste crema de branza, in spatiile dintre feliile de paine. Am pus bucati mici de unt deasupra si am introdus vasul in cuptorul preincalzit pentru 40-45 de minute. O lasi sa se raceasca, o tai bucati si o presari cu zahar pudra cand o servesti.

3 răspunsuri to “Budinca de paine cu branza si cirese”

  1. Bucataria Cameliei 25 Iunie 2012 la 15:56 #

    O reteta inedita si interesanta!!!:*

  2. irina gabriela 25 Iunie 2012 la 17:25 #

    am facut si eu dar fara cirese,este ff buna!

Lasă un răspuns

