Gala 10 femei pentru Romania

12 Iun

Revista Click pentru femei! a organizat a doua editie a Galei 10 femei pentru Romania. Am primit la redactie sute de propuneri de femei simple care, prin forte proprii, au realiazat ceva pentru societate. Au fost selectate 10 femei, iar cititoarele noastre au votat castigatoarea. Aceasta se numeste Amalia Kuglis, o tanara de 27 de ani, psiholog, din Timisoara, care se ocupa de copiii bolnavi de cancer. Pentru a va exemplifica atmosfera emotionanta care a fost la gala, postez cateva poze.

 

Cele 10 femei premiate, alaturi de vedetele care le-au premiat

O parte din premiate cu fetele din redactie


Sala unde a avut loc gala

Amalia, in momentul in care isi primea premiul de la simona Patruleasa

Amalia si Alina Sorescu

Mariana, cumnata mea, eu, prietena mea Irina si, sus, Daniela si Isabela, colegele mele

Eu cu actrita Raluca Guslicov şi Irina

Eu si Irina, alaturi de celebrul bucatar Jakob Haussman

La o sueta, ca intre fete

Alaturi de colegele mele Adela si Ely

Nepoata mea Raluca, alaturi de Alina Sorescu

 

Un răspuns to “Gala 10 femei pentru Romania”

  1. Madalina 12 Iunie 2012 la 11:39 #

    Ce de fete elegante si frumoase! Cred ca v-ati simtit minunat. Imi pare foarte rau ca nu am putut onora invitatia. Iti multumesc ca te-ai gandit si la mine. Pupici.

Lasă un răspuns

