Chiftele cu sos de morcovi

12 Iun

Mie imi plac chiftele foarte mult. Le fac si cu sos de smantana, marinate, la cuptor, le mananc ca atare, dar si cu acest sos de morcovi, care este foarte bun. Merita sa le incerci!


Ce-ti trebuie
Pentru chiftele
1 kg carne amestec tocată
1 ceapa mare
4 catei de usturoi
1 legatura patrunjel
3 oua
1 lingura pesmet
ulei pentru prajit
sare
piper
Pentru sos
2 morcovi potriviti
1 ceapa
3 catei de usturoi
3 linguri ulei
4 linguri pasta de tomate
½ legatura patrunjel
faina
busuioc uscat
sare
piper

Cum prepari
1. Mai intai am amestecat carnea tocata cu usturoiul zdrobit, ceapa tocata foarte marunt, ouale, pesmetul şi patrunjelul tocat. Am condimentat totul cu sare si piper.


2. Am luat cu lingurita din compozitie şi am format chiftele rotunde, le-am dat prin faina si le-am prajit in ulei incins. Le-am scos pe prosoape absorbante.


3. Am curatat si spalat ceapa si morcovii. Intr-o craticioara, am incins uleiul si am pus la calit ceapa tocata foarte marunt si morcovii dati pe razatoarea mica. Am lasat cateva minute, am adaugat doua cani cu apa si am lasat sa fiarba 15 minute.


4. Am adaugat pasta de tomate dizolvata in putina apa si am lasat sa fiarba 5 minute. Am oprit focul, am pus usturoiul taiat marunt cu cutitul si patrunjelul tocat. Am condimentat cu sare, piper si busuioc, dupa gust.


5. Am asezat chiftele intr-un vas termorezistent, am turnat sosul si l-am introdus la cuptor pentru 30 de minute, la foc mic, pana se ingroasa sosul. Restul chiftelelor care mi-au ramas le-am mancat simple.

6 răspunsuri to “Chiftele cu sos de morcovi”

  1. Madalina 12 Iunie 2012 la 09:37 #

    Poftesc la bunatatea asta pregatita de tine! Super! O sa le fac si eu fetelor, ca eu inca sunt la dieta. Te pupam.

  2. ancutza 12 Iunie 2012 la 12:59 #

    apetisanta reteta!
    dupa ce trece postul o sa o fac iti multumesc din suflet pentru reteta de socata o sa-ti scriu cum a iesit !

  3. victorita-sanda 28 Februarie 2015 la 11:21 #

    am facut si eu aceasta reteta si a iesit buna de tot .multumesc si pupici

    • retetelemarianei 2 Martie 2015 la 13:21 #

      Buna Victorita. Ma bucur mult ca ti-a placut. Si mie imi place foarte mult! Te pup

Lasă un răspuns

