Distracţie şi mâncare bună cu Click! Poftă bună!

30 Mai

În acest weekend se împlinesc 2 ani de când în Parcul Academiei de Știinţe Agricole și Silvice „Gheorghe Ionescu Șișești” din Bucureşti are loc Târgul de produse tradiţionale. Un astfel de eveniment nu putea trece neobservat de către echipa revistei Click! Poftă bună!, care va fi prezenta pe 2 şi 3 iunie în târg. Vor fi două zile pline, cu demonstraţii de gătit şi concursuri cu premii, oferite de Solaris. Sâmbătă, eu voi pregăti ciorbă de ciolan afumat cu tarhon şi plăcintă de brânză fiartă în lapte. Ziua de duminică este o sărbătoare dedicată copiilor. Elevii clasei I de la Liceul Teoretic ,,Traian Lălescu” din Brăneşti, Ilfov, coordonaţi de doamna profesor Rodica Crivăţ, vă aşteaptă la ,,Şezătoare”. Eu le voi pregăti budincă de orez cu cireşe şi fructe confiate şi-i aştept pe toţi copiii să ma ajute să pregătesc brioşe şi gogoşi cu ciocolată.

Mai jos aveti si programul complet al celor doua zile de targ. Va stept pe toti cu mare drag.


8 răspunsuri to “Distracţie şi mâncare bună cu Click! Poftă bună!”

  1. ancutza 30 Mai 2012 la 14:16 #

    mult succes! toate sa-ti mearga „snur”!din pacate nu am cum sa particip dar iti tin pumnii stransi de aici ,din Bucovina.

    • retetelemarianei 31 Mai 2012 la 09:21 #

      Buna Ancutza. Multumesc mult de tot si mi-as dori sa ajung in toate colturile tarii sa-mi cunosc cititoarele. Dar nu se stie niciodata. Poate o sa ajung.

  2. Carmen 31 Mai 2012 la 15:39 #

    Sa speram ca si vremea va fi frumoasa, pentru a ne putea bucura pe deplin de eveniment! Abia astept sa ajung!
    Pupici!

    Carmen

  3. Bucataria Cameliei 1 Iunie 2012 la 10:39 #

    Doamna Mariana, este ocazia perfecat sa va cunosc!!!Promit sa n o ratez!!!

    • retetelemarianei 5 Iunie 2012 la 08:39 #

      Buna Camelia. Nu ai venit in targ. Mi-ar fi placut sa te cunosc. Poate data viitoare. Pup dulce

      • Bucataria Cameliei 7 Iunie 2012 la 19:51 #

        Din pacate cea mica a racit (a facut si o otita destul de urata) si n am reusit sa ajung….Acum trag cu cel mare…:( Sunt cu ochii pe blog,si sper pana la urma sa va cunosc…
        Doamna Mariana,vreau o reteta cu conopida la cuptor!!!Le am facut celor mici o reteta cu conopida,piept de pui si un sos de smantana la cuptor,dar sincer nici de foame n au mancat!!:)) Sotul a parut incantat(sau s a straduit probabil sa para), asa ca 2 zile acela mi a fost meniul!:))
        Va imbratisez cu drag!

      • retetelemarianei 8 Iunie 2012 la 09:16 #

        Buna Camelia. Iubita, eu nu prea fac conopida pentru ca nu ma omor dupa ea si nici cei ai casei. Imi place doar cea pane cu mujdei de usturoi. Ma gandesc si iti trimit. O sa pun poze de la targ sa vezi cat de frumos a fost. Pup dulceeeeeeeeee

Lasă un răspuns

