Fantezie cu capsuni

17 Apr

Inainte de Paste, am primit invitatia de la Dr. Oetker sa particip la un concurs dragut. Mi-a placut ideea si am fost de acord. Am ales doua retete de pe site-ul http://www.oetker.ro, un tort cu capsune si o rulada cu spanac, si ei mi-au trimis ingredientele acasa. Le-am pregatit inainte de Paste si cu mare drag vi le impartasesc si voua.
Ce ai nevoie
Pentru aluat
130 g unt
80 g zahar
1 plic zahar vanilat Bourbon Dr. Oetker
2 oua
150 g faina
1 lingurita rasa praf de copt Dr. Oetker
2 linguri lapte
Pentru umplutura
500 g capsune
80 g zahar
500 ml frisca lichida
1 plic gelatina Dr. Oetker
100 ml apa
Pentru decor
200 g capsune
1 plic spuma de frisca Dr. Oetker
150 ml lapte rece

Cum prepari
1. Pentru aluat, am mixat untul moale cu zaharul si zaharul vanilat si apoi am adaugat ouale treptat. Am amestecat faina cu praful de copt si apoi cu laptele, dupa care am adaugat compozitia peste amestecul cu unt si oua. Am mixat bine si am turnat compozitia intr-o forma de copt cu dimensiunea de 26 cm (cu pereti detasabili) in care am pus hartie de copt.


2. Am introdus-o la cuptor pentru 25-30 de minute, pana blatul a inceput sa se rumeneasca deasupra. Am desfacut marginile formei si am lasat blatul sa se raceasca.


3. Pentru crema, am curatat capsunile, le-am spalat si jumatate din ele le-am pasat cu blenderul impreuna cu zaharul. Restul le-am taiat cubulete.


4. Am pus gelatina la inmuiat conform indicatiilor de pe plic. Am batut frisca lichida si am adaugat peste ea piureul de capsune, gelatina topita pe foc, dar fara sa dea in clocot, cubuletele de capsuni si am amestecat bine.


5. Am desfacut hartia de la blat, l-am asezat in forma si am turnat compozitia cu capsuni. Am nivelat bine si am introdus tortul la frigider pentru cel putin o ora.


6. Am scos tortul din frigider, am desfacut si scos inelul formei si l-a decorat deasupra cu capsune taiate felii subtiri. Am preparat spuma de frisca conform indicatiilor de pe plic si am ornat tortul pe margini.


Reteta pregatita de pe site-ul http://www.oetker.ro, Campanie Paste

8 răspunsuri to “Fantezie cu capsuni”

  1. anfreutza8520 17 Aprilie 2012 la 11:53 #

    deja salivez…

    • retetelemarianei 17 Aprilie 2012 la 13:35 #

      Tortul cu capsuni se face foarte usor si este foarte racoros. Merita sa-l incercati.

  2. irina gabriela 18 Aprilie 2012 la 04:43 #

    ce pofta miai facut…..dar va veni sezonul capsunelor…..

  3. Mihaela 29 Aprilie 2012 la 17:16 #

    As dori sa va intreb cite grame are plicul de gelatina Dr. Oetker pe care l-ati folosit. Nu sint pe piata noastra produse Oetker si deci trebiuie sa ma adaptez. Si inca ceva. Aceasta gelatina este vegetala sau de origine aminala. Vreau sa fac acesta prajitura dar cu mango. Am sa va povestesc cum a iesit.
    Multumesc pentru raspuns.

    • retetelemarianei 2 Mai 2012 la 08:11 #

      Mihaela, pliculetul de gelatina are 10 g. Gelatina este vegetala. Te pup si spor

      • Mihaela 2 Mai 2012 la 13:58 #

        multumesc mult. am sa va anunt cum a fost!

  4. Mihaela 6 Iunie 2012 la 07:55 #

    Pot sa va spun ca a fost un success! L-am facut de 2 ori consecutiv, o data cu piersici si fructe de padure si o data cu mango. Am folosit in loc de blat, biscuiti de sampanie. A fost foarte bun si deosebit de aspectuos. O zi minunata si inca o data, multumesc.

Lasă un răspuns

