Fursecuri cu nuca de cocos

30 Mar

Cand nu am timp foarte mult sa pregatesc ceva dulce, fac aceste fursecuri. Sunt delicioase. Merita sa le incerci.


Ce ai nevoie
4 oua
2 linguri apa
250 ml ulei
250 g zahar
1 pliculet praf de copt
coaja rasa de la o lamaie
esenta de vanilie si de migdale
6 linguri nuca de cocos
650 g faina
fructe confiate pentru decor
zahar pudra pentru decor

Cum prepari
1. Am mixat ouale cu apa, am adaugat zaharul, esente, dupa gust, coaja de lamaie si am mixat foarte bine. In timp ce mixam, am adaugat uleiul treptat pana s-a incorporat bine. Am adaugat faina amestecata cu praful de copt si  nuca de cocos. Aluatul obtinut nu este nici moale, dar nici tare.


2. Am asezat hartie de copt in tava. Mi-am uns mainele cu ulei, am rupt din aluat si am format bilute de marimea unei nuci mai mari. Le-am asezat in tava la distanta unele de altele, pentru ca vor creste la copt. Am asezat pe fiecare biluta cate un cubulet mic de fructe confiate si am apasat usor. Poti pune stafide, rahat, ciocolata sau nuci.


3. Am introdus tava in cuptor ul preincalzit si le-am lasat pana s-au rumenit pe talpa si usor deasupra (20-30 de minute). Nu trebuie sa se rumeneasca foarte tare deasupra. Le-am asezat pe un platou si le-am presarat cu zahar pudra.

10 răspunsuri to “Fursecuri cu nuca de cocos”

  1. nusica 30 Martie 2012 la 10:23 #

    Intr-adevar,arata foarte bine si cred ca-s minunate,le-am trecut in lista pentru dulciuri de Paste.Multumim,Mariana.

  2. maria 30 Martie 2012 la 10:57 #

    De retinut ideea cu apa, ajuta mult ! Foarte frumos au crescut !

  3. andreea 30 Martie 2012 la 14:43 #

    Arata bine fursecurile. Felicitari! Vreau si eu sa incerc dar nu inteleg cate linguri de nuca de cocos? 3 sau 6.

    • retetelemarianei 30 Martie 2012 la 15:27 #

      Buna Andreea. Multumesc pentru remarca. Sase linguri, nu stiu ce a fost in capul meu cand am scris prepararea de am trecut trei. Multumesc inca odata. Am modificat deja. Pupici

  4. malina 4 Aprilie 2012 la 16:59 #

    am incercat reteta. e foarte inspirata, eu am avut mai mult cocos si l-am pus pe tot ( 110 g, mai exact) . in rest, am respectat ingredientele. ies multe si se fac rapid- 20 minute. multumesc.

  5. Mihaela 1 Mai 2012 la 15:57 #

    si eu le-am facut astazi si au fost un adevarat sucess. singura modificare a fost ca in loc de fructe confiate sau rahat eu am pus picaturi de caramel (ceva nou pe piata noastra, cu forma de picaturi de ciocolata dar cu culoare si gust de caramele).
    multumesc.

    • retetelemarianei 2 Mai 2012 la 08:13 #

      Poti inlocui fructele confiate cu stafide, miez de nuca, banuti de ciocolata… Pup

      • Mihaela 2 Mai 2012 la 21:39 #

        au fost atit de bune ca deja nu mai sint. pentru miine am primit o noua comanda! am vrut sa pun o poza ca sa le puteti vedea ce frumoase au iesit, din pacate nu am putut sa copiez poza aici! pacat! noapte buna!

Lasă un răspuns

