Mancare de castraveti

23 Mar

Aceasta mancare o pregatesc de obicei iarna. Dar pentru ca mai am castraveti murati, m-am gandit sa o mai pregatesc odata si sa o postez si pe blog pentru cei care vor sa o faca. Mie imi place foarte tare.


Ce ai nevoie
700 g carne de porc
600 g castraveti murati in saramura
4 cepe potrivite
3 linguri ulei
1 foaie de dafin
3 linguri pasta de tomate
sare
piper

marar pentru decor

Cum prepari
1. Am taiat carnea cuburi si am prajit-o pe toate partile in ulei incins. Am adaugat ceapa tocata marunt. Am acoperit cu apa, am pus foaia de dafin si am lasat sa fiarba pana cand carnea a fiert.


2. Castravetii i-am taiat fasii si i-am pus in apa rece 30 de minute. I-am scurs bine de apa si i-am pus peste carne. Am mai adaugat putina apa calda si am lasat sa fiarba 15-20 de minute.


3. Am pus pasta de tomate, am potrivit gustul cu sare si piper, am dat in cateva clocote si am introdus cratita in cuptorul incins pentru 30 de minute. O serveşti caldă, cu marar tocat deasupra.

4 Răspunsuri to “Mancare de castraveti”

  1. Madalina 23 martie 2012 la 12:32 #

    Mariana ….si mie imi place mult mancarica. O mai pregatesc si vara cu castraveciori proaspat murati. E delicioasa. Te pup!

  2. nusica 23 martie 2012 la 14:41 #

    Da,Mariana,e o mancare minunata,din pacate,de vreo 2 ani,castravetii pe care ii pun la murat se inmoaie,cred eu de la chimicalele cu care sunt crescuti si eu faceam inainte mancare de castraveti,intr-adevar,e de iarna si e foarte gustoasa.

  3. Bucataria Cameliei 9 aprilie 2012 la 15:23 #

    N am facut de mult timp aceasta mancare, pe care mama mea o facea in timpul iernii.Doamna Mariana,multumesc ca mi ati adus aminte in primul rand de copilarie cu aceasta reteta…Am s o fac si eu saptamana viitoare!:*

    • retetelemarianei 9 aprilie 2012 la 15:58 #

      Cu mare drag Camelia. Si nu doamna Mariana, ci simplu Mariana. Ce zici? Pup dulce

Lasă un răspuns

Urmărește

Fiecare nou articol să fie livrat pe email.

Alături de 228 de alți urmăritori

