Tiramisu cu ness

21 Mar

Un desert care se prepară des de foarte multe persoane, pentru ca nu este greu de pregatit. Retetele sunt asemanatoare, depinde doar de gospodina ca reteta sa fie mai speciala. Crema de la aceasta reteta nu este asa de moale si de aceea imi place foarte tare.


Ce ai nevoie
1 pachet mare piscoturi
500 g mascarpone
4 oua
250 g zahar
2 lingurite ness
2 lingurite esenta de vanilie
600 ml cafea tare
2 linguri coniac
1 pachet praf pentru tiramisu din comert
2 linguri cacao pentru decor

Cum prepari
1. Am batut galbenusurile spuma cu zaharul pana aproape s-a topit. Am adaugat nessul, esenta de vanilie si am mixat bine. Am adaugat mascarpone si am omogenizat.


2. Am batut albusurile spuma tare si le-am incorporat in crema cu mascarpone. Am adaugat si praful de tiramisu si din nou am omogenizat.


3. Intr-un vas de sticla dreptunghiular am asezat un strat de piscoturi inmuiate in cafeaua rece amestecata cu coniacul (piscoturile doar se scufunda in cafea, pentru ca se inmoaie foarte repede).


4. Am pus o treime din crema si am intins-o bine. Am continuat cu un strat de piscoturi, crema, piscoturi si la final crema.


5. Am presarat cacao deasupra si am dat la rece. Trebuie sa stea cel putin 6 ore.

8 răspunsuri to “Tiramisu cu ness”

  1. ancutza 21 Martie 2012 la 14:57 #

    e cea mai buna prajitura abia astept sa o fac dupa paste!
    multumesc mariana le explici atat de bine!

  2. irina gabriela 22 Martie 2012 la 07:48 #

    nu ma omor dupa tiramisu,dar am sa incerc sa prepar….eu sunt adepta prajiturilor noastre romanesti,dar cred ca si aceasta este buna!

    • retetelemarianei 22 Martie 2012 la 09:52 #

      Buna Irina. sa stii ca nici eu nu ma omor dupa tiramisu, dar il fac pentru ca la ai mei le place. Reteta asta o sa-ti placa. Pup

  3. elena balan 22 Martie 2012 la 12:34 #

    bravoo foarte bune toate si dulciurile eu le-am facut si mi-au iesit f. bune FELICITARI

  4. mimi 8 Aprilie 2012 la 19:26 #

    e extraordinara si f repede si ffff buna felicitari!

  5. mimi 8 Aprilie 2012 la 19:29 #

    am inlocuit praful de tiramisu cu frisk e f buna si cu tiramisu si cu frisk

Lasă un răspuns

