Conopida la cuptor

24 Feb

Imi place conopida murata foarte mult… O folosesc mai rar la mancaruri, dar aceasta budinca a iesit foarte gustoasa si o pregatesc destul de des.


Ce ai nevoie
1 conopida de 1 kg
250 g kaizer
200 g cascaval
2 cepe mari
6 oua
400 ml smantana
3 linguri ulei
1 legatura patrunjel verde
1 lingura pesmet pentru tapetat
1 lingura margarina pentru uns vasul
sare
piper

Cum prepari
1. Am desfacut conopida in buchetele si le-am pus in apa cu sare 10 minute. Le-am clatit si le-am pus la fiert in apa cu o lingurita de sare pentru 10 minute, dupa care le-am scurs intr-o strecuratoare.
2. Intr-o tigaie mai mare am incins uleiul si am pus la calit ceapa tocata marunt. Am lasat-o pana a devenit sticloasa, am pus 2-3 linguri de apa si am adaugat kaizerul taiat cubulete. Am lasat cateva minute, am adaugat conopida scursa si am amestecat bine.


3. Am pus intr-un castron mai mare smantana, ouale, ¾ din caşcaval dat pe razatoarea mare, patrunjelul tocat marunt, sare si piper, dupa gust. Am omogenizat totul foarte bine.


3. Am uns un vas termorezistent cu margarina si l-am tapetat cu pesmet. Am pus conopida si am turnat pe toata suprafata amestecul cu smantana. Am introdus vasul in cuptorul preincalzit, la foc mic, pentru 40-45 de minute.


4. Am scos vasul din cuptor, am presarat cascavalul ramas ras si am mai dat la cuptor alte 10-15 minute. Depinde si de cuptorul pe care-l ai. Cand s-a rumenit frumos, opresti focul.


5. O poti servi calda, cu smantana, sau ca si garnitura la o friptura.

6 răspunsuri to “Conopida la cuptor”

  1. ungureanu ramona 24 Februarie 2012 la 14:58 #

    de ce nu mai apare revista mea preferata click pofta buna?

    • retetelemarianei 24 Februarie 2012 la 17:39 #

      Buna Ramona. Din cauza unor probleme care nu tin de echipa editoriala inca nu a aparut nr. de februarie. Noi speram sa apara si sa stea macar doua saptamani pe piata. Click Pofta apare in continuare, dar au fost probleme cu acest numar. Daca apare, iti dau de stire pe mail. Mii de scuze, dar sa stii ca si eu sunt foarte suparata ca nu a aparut. Pup

  2. ungureanu ramona 24 Februarie 2012 la 21:33 #

    va multumesc pentru raspuns doamna Mariana.Abia astept revista .Eu ma inspir din ea si din retetele dv si ii simt lipsa.poooop

  3. ancutza 27 Februarie 2012 la 14:12 #

    mariana…help!
    a inceput Postul Mare!
    ceva bun de post te rog!
    SALUTARI!

    • retetelemarianei 27 Februarie 2012 la 17:39 #

      Buna Ancutza. O sa fac sambata humus. O sa-ti placa. O sa incerc sa fac mai multe de post, cu toate ca ai mei nu prea mananca. Pu

    • retetelemarianei 27 Februarie 2012 la 17:41 #

      Buna Ancutza. O sa fac sambata humus. O sa incerc sa fac si alte retete de post cu toate cai ai mei nu prea mannca. Pup dulce

Lasă un răspuns

