Prajitura cu crema de lapte praf

21 Feb

Pregatesc multe prajituri cu foi de napolitana. Am mai facut si o rulada cu crema de lapte praf, dar avea si cocos. Prajitura asta este ceva asemnator. Nici nu iti poti imagina cat de delicioasa este. Daca o prepari, o sa afli si o sa-mi dai dreptate.

Ce ai nevoie
3 foi de napolitana
Pentru crema de biscuiti
4 oua
1 cana zahar
100 g margarina
2 linguri cacao
225 g biscuiti simpli
1 fiola esenta de rom
Pentru crema de lapte praf
400 g zahar
100 ml apa
200 g margarina
400 g lapte praf

Cum prepari
1. Am amestecat intr-o cratita ouale cu zaharul, cu pudra de cacaua, cu margarina si am pus totul pe baie de aburi. Am lasat circa 20 de minute pana cand s-a ingrosat, dar am amestecat din cand in cand. Am adaugat biscuitii macinati si esenta de rom si am amestecat pana s-a omogenizat.


2. Am intins compozitia de biscuiti pe o foaie de napolitana si am acoperit cu alta foaie.


3. Pentru crema de lapte praf, am pus intr-o cratita apa si zaharul si am lasat pana zaharul s-a topit. Am adaugat margarina rupta bucati si am lasat sa se topeasca. Am dat deoparte de pe foc, am adaugat laptele praf si am mixat pana s-a omogenizat. Trebuie sa nu se formeze cocoloase.


4. Am lasat sa se racoreasca putin si am intins-o peste foia care a acoperit crema de biscuiti. Am acoperit cu a treia foaie si am lasat sa se racoreasca. Am pus o foaie de hartie deasupra prajiturii, am asezat o tava si o greutate (dar nu foarte mare, pentru ca va iesi crema). Am lasat sa se intareasca cateva ore, dupa care am taiat-o bucati.

9 răspunsuri to “Prajitura cu crema de lapte praf”

  1. irina gabriela 22 Februarie 2012 la 05:40 #

    interesanta prajitura,chear imi place si pare sa fie buna….a sa nu uit am facut ieri baclavaua si a iesit extraordinara …multumesc din suflet

  2. pop neluta 27 Februarie 2012 la 04:23 #

    rulada in foaie de napolitana nu pot sa o rulez,se pune crema calda?si se lasa?

    • retetelemarianei 27 Februarie 2012 la 11:55 #

      Buna Neluta. Crema se pune calda. Napolitana se va inmuia si se va rula foarte usor. Este un adevarat deliciu. Pup

      • pop neluta 29 Februarie 2012 la 03:53 #

        multumesc tare mult.sunt departe de voi dar tot timpul verific ce aveti nou,felicitari pt. tot ce faceti

  3. craciun constantin 19 Iulie 2012 la 17:03 #

    se poate folosi si altceva inafara de „foi de napolitana”

    • retetelemarianei 24 Iulie 2012 la 08:40 #

      Buna Constantin. Prajitura este delicioasa cu foi de napolitana. Incearca asa si o sa vezi ca o sa-ti placa.

  4. Mariana 5 Ianuarie 2013 la 09:21 #

    Buna,

    In poza cu crema alba se vede destul de moale? Nu o sa se scurga, sau doar asa mi se pare mie.

Lasă un răspuns

